خانه » چگونه غذای ساده درست کنیم؟

چگونه غذای ساده درست کنیم؟

توسط مجله اینترنتی گلزاد
چگونه غذای ساده درست کنیم؟

این روزها سرعت زندگی و کار و تلاش‌های روزانه، فرصت کمی را برای تهیه غذای در اختیار ما قرار می‌دهد. ممکن است از سر کار برگردید و به ‌دلیل خستگی مضاعف نتوانید غذاهای زمان‌بر و پیچیده درست کنید. در این شرایط یک غذای ساده به داد شما می‌تواند برسد..

غذاهای مختلفی وجود دارند که به‌سادگی و زیر 10 دقیقه آماده می‌شوند. بعضی از این غذاها مواد اولیه در دسترسی دارند که در اکثر منازل پیدا می‌شوند. ما بیشتر روی چنین غذاهایی تمرکز می‌کنیم.

امروزه اکثر افراد به‌دنبال پاسخ این سوال هستند که چگونه غذای ساده درست کنیم. اگر شما نیز چنین سوالی در ذهن دارید، در ادامه با ما همراه باشید. زیرا در این مطلب قصد داریم شما را با راحت ترین غذاهای فست فودی و ساده آشنا کنیم که در خانه می‌توانید آماده کنید.

چگونه غذای ساده درست کنیم؟

آموزش تهیه چند غذای ساده فست فودی

در این قسمت طرز تهیه تعدادی از راحت ترین غذاهای فست فودی را ارائه می‌دهیم:

ساندویچ فیله مرغ

مواد مورد نیاز برای تهیه این غذا کره، پودر سیر، پیاز، نان باگت گرد، فیله مرغ، قارچ، پنیر ورقه‌ای، نمک و ادویه‌جات است.

اگر موادی که ذکر کردیم را در منزل دارید، می‌توانید به‌راحتی این غذا را تهیه کنید. در یک ماهیتابه کره را ذوب کرده و پودر سیر را به آن اضافه کنید.

نان باگت را از وسط برش دهید و کره را داخل آن بمالید. پیاز را در باقی‌مانده کره سرخ کنید و کنار بگذارید. فیله مرغ خوردشده و له‌شده را به‌همراه قارچ، نمک و ادویه‌ها به ماهیتابه اضافه کنید تا خوب سرخ شود.

پیاز را به غذا اضافه کنید و به شکل گرد در بیاورید. پنیر را روی آن بگذارید تا آب شود و در نهایت کل مواد را درون نان قرار دهید. می‌توانید از سس‌ها، کاهو، گوجه یا هر ماده دلخواه دیگری درون ساندویچ خود استفاده کنید.

چگونه غذای ساده درست کنیم؟

سالاد سیب زمینی

این غذا از ترکیب موادی مثل سیب زمینی، ذرت شیرین، پیازچه، شوید تازه، سس و نمک و فلفل به دست می‌آید.

سیب زمینی را بعد از آب پز کردن به‌شکل نگینی خورد کنید. نمک و فلفل، ذرت شیرین، پیازچه خوردشده و شوید تازه را به آن اضافه کنید. سه قاشق سس مایونز و یک قاشق ماست چکیده به مخلوط اظافه کنید و هم بزنید.

این ترکیب طعم بی‌نظیری دارد و یک غذای کامل محسوب می‌شود.

چگونه غذای ساده درست کنیم؟

املت سبزیجات

املت‌ها انواع مختلفی دارند، اما یکی از خوشمزه‌ترین و سریع‌ترین املت‌ها، ترکیب تخم مرغ و سبزیجات است. این غذا ترکیبی از تخم مرغ، کلم بروکلی، روغن زیتون، گوجه فرنگی، پنیر پیتزا و ژامبون است.

برای تهیه این غذا بروکلی را کمی بپزید تا نرم شود. روغن زیتون و ژامبون یا کوکتل را در یک ماهیتابه بریزید. ژامبون سرخ شده را کنار بگذارید و با کلم بروکلی و گوجه را تفت دهید.

ژامبون را دوباره به ترکیب اضافه کنید، تخم مرغ‌ها را هم بزنید و روی مواد بریزید. بعد از بستن تخم مرغ، روی آن مقدار زیادی پنیر بریزید و اجازه دهید پنیر آب شود. املت شما آماده است تا آن را نوش جان کنید.

سخن نهایی

چندین غذای ساده وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را در کمترین زمان ممکن درست کنید. در این مطلب سعی کردیم سه تا از راحت ترین غذاهای فست فودی خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه غذای ساده درست کنیم، کافی است مواد در دسترس خود را به نحو احسن ترکیب کرده و بدون سخت‌گیری یک غذای خوشمزه درست کنید. همیشه سعی کنید مواد غذایی تازه را در یخچال نگه دارید تا غذاهای شما کیفیت بالاتری داشته باشد.

Related Articles

نظر دهید