خانه » با 4 تا از چالش های جدید یوتیوب آشنا شوید و دوستانتان را به چالش بکشید

با 4 تا از چالش های جدید یوتیوب آشنا شوید و دوستانتان را به چالش بکشید

توسط مجله اینترنتی گلزاد
با 4 تا از چالش های جدید یوتیوب آشنا شوید و دوستانتان را به چالش بکشید

چالش های جدید یوتیوب به نوعی امروزه خیلی ترند شده‌اند و بیشتر کاربران نیز به دنبال این چالش‌ها هستند. اما شاید برایتان سوال باشد که کدام از چالش‌ها رایج‌تر و سرگرم‌کننده‌تر است. گر تا انتهای مطلب همراه ما باشید به پاسخ سوال خود می‌رسید.

تست تندترین فلفل در دنیا اولین چالش جدید یوتیوب

این چالش را شاید بتوان در دسته چالش‌های خطرناک قرار داد. چون باید تندترین فلفل را تست کرد و در نهایت فرد ببیند چقدر می‌تواند تندی آن را تحمل کند.

با 4 تا از چالش های جدید یوتیوب آشنا شوید و دوستانتان را به چالش بکشید

نحوه انجام برای همه افراد یکی است و تنها استقامت شما نتیجه انجام کار را متفاوت جلوه می‌دهد. می‌توانید این چالش را با چند دوست خود انجام دهید و در نهایت هر کسی از تندی فلفل اشکش در نیامد یا فریاد نزد برنده چالش خواهد بود.

سعی کن نخندی

یکی از چالش های خنده دار یوتیوب که برای تمام سنین و در هر موقعیتی قابل دسترسی است به چالش سعی کن نخندی معروف است. در واقع هر چه بیشتر تلاش کنید نخندید انگار بازی نیز سخت‌تر می‌شود.

می‌توانید از قبل تعدادی از ویدیوهای یوتیوب را که خیلی خنده‌دار است انتخاب کنید و هر چه تعداد افرادی که بازی می‌کنند بیشتر باشد در نهایت چالش جذاب‌تر می‌شود. حتی اگر خنده‌تان می‌گیرد سعی کنید به نوعی آن را کنترل کنید، به‌عنوان مثال لب‌هایتان را جمع کنید یا مواردی از این قبیل.

با 4 تا از چالش های جدید یوتیوب آشنا شوید و دوستانتان را به چالش بکشید

حدس بزن چی می‌گم

تماشا کردن افرادی که این بازی را به‌عنوان یکی دیگر از چالش های جدید یوتیوب انجام می‌دهند بی‌نهایت جذاب خواهد بود.

زیرا کاملا چیزهایی که می‌گویند تصادفی است و از پیش تعیین نمی‌شود. نتایج این چالش کاملا غیر منتظره و سرگرم‌کننده است به همین دلیل در فهرست بهترین چالش های یوتیوب قرار می‌گیرد.

شما برای انجام دادن این چالش به یک هدفون، موسیقی بسیار بسیار بلند و کمی تخیل نیاز دارید. ابتدا مطمئن شوید که موسیقی آنقدر بلند است که طرف مقابل متوجه صدای شما نمی‌شود. مثلا می‌توانید از او چند سوال بپرسید تا تستش کنید.

حال شخصی که قرار است لب‌خوانی کند باید هدفون را روی گوشش بزند و دیگری باید عبارت مورد نظر را طوری بیان کند که طرف مقابل بفهمد.

در این بازی افراد باید به نوبت حدس بزنند که طرف مقابل چه چیزی می‌گوید و بیشتر جنبه شادی و سرگرمی دارد و برای مهمانی‌ها نیز خیلی جالب خواهد بود.

با 4 تا از چالش های جدید یوتیوب آشنا شوید و دوستانتان را به چالش بکشید

اگر دوست ندارید خودتان این چالش را انجام دهید، حتما نگاهی به ویدیوهایی که کاربران یوتیوب درست کرده‌اند بیاندازید، تعدادی از آن‌ها به قدری جذاب است که می‌تواند شما را سرگرم کند.

تونستی نخند با دهن پر از آب یکی دیگر از چالش های جدید یوتیوب

در بین چالش های جدید یوتیوب این یکی ممکن است طرفدار زیادی نداشته باشد. تنها باید سعی کنید وقتی آب در دهان شما است نخندید، اما به این سادگی‌ها نخواهد بود.

دو نفری که قرار است این چالش را انجام دهند روبروی یکدیگر می‌نشینند و در حالی که به یکدیگر نگاه می‌کنند آب را می‌نوشند. بهتر است در پس زمینه صدایی برای کلیپ گذاشته شود تا در نهایت برای مخاطب جذاب‌تر باشد.

هر بار که خندیدند باید بازیکن بازنده آب بیشتری برای دور بعدی بخورد. برنده کسی است که بتواند تعداد دورهای بیشتری بدون خندیدن، آب یا مایعات دیگر را در دهان خود نگه دارد.

بازی به خودی خود کثیف نیست، اما کاری که بازیکن‌ها در طول چالش انجام می‌دهند شاید از دید مخاطب کمی چندش به نظر برسد. معمولا برای یوتیوب کلیپ‌های جدا جدا درست کرده و بعد از ویرایش صداهایی را به آن اضافه می‌کنند تا به جذابیت ویدیو بیافزایند.

در این بازی خیلی زود خیس خواهید شد و این احتمال وجود دارد که حتی طرف مقابل ناخواسته آب دهانش را روی شما بریزد. بنابراین تا جایی که امکان دارد فاصله خود را با طرف مقابل بیشتر کنید تا کمتر خیس شوید.

با این چالش های جدید یوتیوب می‌توانید علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان خود برای لحظاتی خنده را روی لبان آن‌ها بیاورید.

Related Articles

نظر دهید