خانه » درست کردن صبحانه های مقوی و سالم حاوی سه ماه مفید غذایی تنها در 15 دقیقه

درست کردن صبحانه های مقوی و سالم حاوی سه ماه مفید غذایی تنها در 15 دقیقه

توسط مجله اینترنتی گلزاد
درست کردن صبحانه های مقوی و سالم حاوی سه ماه مفید غذایی تنها در 15 دقیقه

درست کردن صبحانه های مقوی و سالم برای یک هفته به این معنی است که زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت تا به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید و صبح دیگر این سوال را نپرسید که حالا باید چه چیزی درست کنم.

هر یک از ایده‌هایی که در ادامه مطرح می‌کنیم موادی با ماندگاری بالا دارند و همچنین غنی از فیبر و پروتئین هستند تا در طول صبح انرژی بیشتری دریافت کنید و برای مدت طولانی‌تر سیر بمانید. اگر می‌خواهید با این ایده‌ها آشنا شوید تا انتهای مطلب همراه گلزاد باشید.

رول‌های خمیری پفکی تخم‌مرغ و قارچ

درست کردن صبحانه های مقوی و سالم حاوی سه ماه مفید غذایی تنها در 15 دقیقه

با این سه ماده خوشمزه، خمیر پفکی به همراه تخم‌مرغ همزده و قارچ صبحانه بی‌نظیری درست کنید.

طرز تهیه

  1. فر را روشن کنید و روی دمای 400 درجه فارنهایت بگذارید. دو قاشق چای‌خوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه نچسب روی حرارت متوسط بریزید. 200 گرم قارچ ورقه شده را به ماهیتابه اضافه کنید و پنج دقیقه تفت دهید. بعد از گذشت این مدت قارچ‌ها را به بشقاب منتقل کنید.
  2. شش عدد تخم‌مرغ بزرگ را شکسته و مخلوط کنید. به ماهیتابه قبلی تخم‌مرغ‌های همزده را اضافه کرده و به آن‌ها نمک و فلفل بزنید.
  3. ورقه خمیر پفکی برای درست کردن رول را به صورت مستطیل 22 در 28 سانتی‌متر پهن کنید. روی خمیر قارچ و تخم‌مرغ همزده بریزید. از قسمت کوتاه‌تر رول کردن را شروع کنید. تقریبا یک ربع طول می‌کشد تا روی رول طلایی رنگ شود. در صورت تمایل پیازچه خردشده را روی رول‌ها قرار دهید.
  4. اجازه دهید کاملا خنک شود و بعد از می‌توانید برای چهار روز در یخچال رول‌ها را نگه دارید. برای روزهای بعدی می‌توانید رول‌ها را تنها 30 ثانیه درون مایکروویو گرم کنید و بعد از خوردن آن لذت ببرید.

اسموتی سبز رنگ یکی از صبحانه های مقوی و سالم

درست کردن صبحانه های مقوی و سالم حاوی سه ماه مفید غذایی تنها در 15 دقیقه

استفاده از مخلوط میوه‌های گرمسیری یخ‌زده راهی عالی برای درست کردن اسموتی‌ها است و با افزودن موز و انبه می‌توان از شیرینی طبیعی برای اسموتی‌ها استفاده کرد.

گذاشتن اسفناج‌های تازه با میو‌ه‌های فصل در فریزر برای جلوگیری از خراب شدن قبل از استفاده مجدد خیلی راهکار عالی خواهد بود. همچنین می‌توانید قبل از زدن دکمه مخلوط کن پروتئین مورد علاقه خود را به مواد اضافه کنید.

طرز تهیه

  1. شش فنجان مخلوط میوه‌های گرمسیری یخ‌زده را بین چهار کیسه زیپی تقسیم کنید. سپس به هر کیسه یک فنجان اسفناج تازه اضافه کنید و درب آن را ببندید تا سه ماه می‌توان در فریزر این ترکیب را نگه داشت.
  2. برای تهیه اسموتی، یک فنجان شیر درون مخلوط‌کن بریزید. محتویات یک بسته از اسموتی را به شیر اضافه کرده و دکمه مخلوط‌کن را بزنید تا مواد یکدست شود.

با این صبحانه های مقوی و خوشمزه با انگیزی بیشتری هر روز از خواب بیدار خواهید شد و همان‌طور که دیدید برای درست کردن آن‌ها لازم نیست مواد مختلف و زمان زیادی خرج کنید و تنها با وقت گذاشتن در یک روز می‌توانید صبحانه چهار روز خود را تهیه کنید.

Related Articles

نظر دهید