خانه » سیب و تمشک 2 میوه جادویی برای کاهش وزن با میوه و تناسب اندام

سیب و تمشک 2 میوه جادویی برای کاهش وزن با میوه و تناسب اندام

توسط مجله اینترنتی گلزاد
سیب و تمشک 2 میوه جادویی برای کاهش وزن با میوه و تناسب اندام

میوه‌ها دارای فیبر زیاد و کالری کمی هستند و از آن‌ها به‌عنوان غذایی عالی برای کاهش و نگهداری وزن یاد می‌شود.

کاهش وزن با میوه یکی از روش‌های حفظ تناسب اندام است. در واقع میوه‌ها نه تنها شیرینی دل‌پذیری دارند، بلکه بر خلاف غذاهای فرآوری شده، دارای مقادیر زیادی مواد مغذی نیز هستند. بنابراین نباید تعجب کرد که برخی افراد آن‌ها را شیرینی مادر طبیعت می‌نامند.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده توصیه می‌کند که برای سلامت مطلوب نیمی از بشقاب خود را با میوه و سبزیجات پر کنید. اگر از رژیم غذایی کتوژنیک رایج استفاده می‌کنید، بعضی از میوه‌ها به دلیل محدودیت‌های شدید کربوهیدرات‌ها در این برنامه بهتر از بقیه هستند.

همچنین، برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2، باید میزان مصرف خود را به دلیل مقادیر کربوهیدرات آن‌ها کنترل کنید، در غیر این صورت خطر ابتلا به افزایش قند خون بالا می‌رود.

مقدار میوه مناسب شما برای کاهش وزن ممکن است متفاوت باشد. اما باید با این واقعیت روبرو شد که میوه یک افزودنی سالم برای برنامه کاهش وزن شما است.

در این مطلب 2 میوه جادویی را در یک رژیم کاهش وزن با میوه معرفی می‌کنیم که برای حفظ تناسب اندام خود روزانه می‌توانید مصرف کنید.

سیب و تمشک 2 میوه جادویی برای کاهش وزن با میوه و تناسب اندام

سیب میوه‌ای با نتیجه جادویی و فیبر بالا

سیب سرشار از فیبر است اما کالری کمی دارد. به همین علت اگر سعی می‌کنید وزن خود را کاهش دهید، سیب مانند بسیاری از میوه‌ها می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

غذاهای با فیبر زیاد می‌توانند به هضم آهسته غذا کمک کرده و احساس سیری طولانی مدت را در شما حفظ کنند.

به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک سیب متوسط ​​4.37 گرم فیبر دارد که 16 درصد ارزش روزانه را به همراه 96.4 کالری ارائه می دهد.

تحقیقاتی که در گذشته نیز انجام شدند ارتباط بین مصرف غذاهای غنی از فیبر و مدیریت وزن را ثابت می‌کنند. توصیه می‌شود که سالاد مورد علاقه خود را با برش‌های سیب مخلوط کنید. آن‌ها را به‌عنوان میان وعده در ماست یونانی آغشته کرده یا برای شیرینی طبیعی به بلغور جو دوسر اضافه کنید.

اگر یک میان وعده بدون دردسر را در رژیم کاهش وزن با میوه خود را ترجیح می‌دهید، کافی است یک سیب بخورید. قابلیت حمل انواع سیب بخشی از جذابیت آن‌ها است.

سیب و تمشک 2 میوه جادویی برای کاهش وزن با میوه و تناسب اندام

تمشک یکی دیگر از بهترین منابع فیبر است

تمشک به دلیل شیرینی‌اش می‌تواند میل به قند را برطرف کند. تحقیقات نشان داده است که این میوه فیبر و آنتی اکسیدان‌هایی دارد که با مواد مضر به نام رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه می‌کنند.

طبق نظر وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک فنجان تمشک دارای 8 گرم فیبر است که 28 درصد نیاز روزانه را برطرف کرده و این میوه را به یک منبع عالی از فیبر تبدیل می‌کند.

بر اساس تحقیقات مختلف، توت‌ها اغلب به‌عنوان غذاهای فوق العاده در یک رژیم کاهش وزن با میوه طبقه بندی می‌شوند.

زیرا در کنار مقدار فراوان بالای ویتامین C و ویتامین E آنتی اکسیدان‌هایی دارند که به جلوگیری از بیماری‌های مزمن کمک می‌کنند. طبق تحقیقات یک فنجان تمشک 32 میلی گرم ویتامین C (۳۵ درصد نیاز روزانه) و 1.07 میلی گرم ویتامین E (۷ درصد نیاز روزانه) مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند.

اگرچه تمشک افزودنی خوبی برای سالاد و ماست است اما توت‌ها به‌تنهایی یک میان وعده عالی هستند. استراحت کنید، مقداری تمشک بردارید و به‌ آرامی بخورید.

Related Articles

نظر دهید