خانه » چند نکته برای انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با تناژ پوست

چند نکته برای انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با تناژ پوست

توسط مجله اینترنتی گلزاد
چند نکته برای انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با تناژ پوست

رنگ پوست افراد با یکدیگر متفاوت است برخی از افراد تناژ پوستی تیره دارند و پوست عده‌ای دیگر روشن‌تری است. در این مطلب قصد داریم برای انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با تناژ پوستی نکاتی ارائه دهیم تا با انتخاب درست اعتماد به‌نفس بیشتری داشته باشید، پس تا انتهای مطلب همراه گلزاد بمانید.

رنگ مناسب شال و روسری برای پوست‌های روشن

چند نکته برای انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با تناژ پوست

افرادی که پوست با تناژ روشن دارند بهتر است از رنگ‌های پاستلی بیشتر استفاده کنند. همچنین رنگ‌های قرمز یاقوتی، سبز زمردی، بنفش و لاجوردی نیز به پوست‌های روشن خیلی می‌آید.

بهتر است از رنگ‌هایی مانند بژ و شتری استفاده نکنید، چون پوست شما را روش‌تر از رنگ واقعی نشان می‌دهند و چهره شما را بی‌روح می‌کند.

پوست‌های گندمی و رنگ شال و روسری مناسب با این تناژ

چند نکته برای انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با تناژ پوست

افراد با این رنگ پوست معمولا ته مایه زردی دارند. در نتیجه رنگ‌های پاییزی مثل بژ، شتری، زیتونی، سبز، صورتی و قرمز رنگ‌های مناسبی برای آن‌ها خواهد بود. در حقیقت این رنگ‌ها با تناژ پوستی گندمی بدون هیچ نقصی هماهنگ می‌شوند.

به غیر از این رنگ‌ها، رنگ‌های دیگری مانند زمردی، لاجوردی، قرمز یاقوتی و بنفش نیز ممکن است برای رنگ پوست گندمی خوب به‌نظر برسد. با این رنگ‌ها پوست شما گرمای بیشتری به خود می‌گیرد و همچنین درخشش سالمی خواهد داشت.

افراد با رنگ پوست گندمی برخلاف پوست‌های روشن نباید سراغ رنگ‌های پاستلی بروند، چون صورت آ‌ن‌ها بدون رنگ و روح به نظر خواهد رسید.

انتخاب رنگ شال برای پوست سبزه

اگر شما فردی هستید که نسبتا پوست تیره‌تری دارید از نظر انتخاب رنگ دستتان خیلی باز است و تقریبا هر چیزی با پوست سبزه می‌آید.

رنگ عاج اگر به جای سفید خالص استفاده شود بهتر است، چون سفید خشک و سرد صورت افراد با پوست سبزه را خیلی خشن نشان می‌دهد.

همان‌طور که گفتیم تقریبا هر رنگ برای این تناژ پوستی عالی است، اما اگر می‌خواهید ظاهر فوق‌العاده و بدون عیب و نقص داشته باشید از رنگ‌هایی استفاده کنید که گرمای بیشتری به پوست می‌دهند.

رنگ‌های پاستلی با پوست‌های تیره خیلی ظاهر فرد را باکلاس‌تر نشان می‌دهند. از دیگر رنگ‌های عالی برای این تناژ پوستی می‌توان به لاجوردی، سبز زمردی، قرمز یاقوتی و بنفش اشاره کرد.

رنگ مشکی نیز با پوست‌های تیره عالی است اما باز هم به نسبت تیرگی پوست بستگی دارد. قهوه‌ای شکلاتی نیز برای انتخاب رنگ شال برای پوست سبزه عالی است.

رنگ مناسب روسری برای پوست‌های سرد

چند نکته برای انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با تناژ پوست

رنگ پوست سرد معمولا در ترکیب با رنگ‌های روشن عالی به‌نظر می‌رسد. رنگ‌های مناسب برای تناژ پوستی سرد شامل بنفش، لوندر، یاسی، آبی روشن، صورتی مایل به قرمز و یاقوتی است.

اگر دوست دارید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید بهتر است از رنگ‌هایی مانند خاکستری، سرمه‌ای و سفید خالص برای انتخاب رنگ شال و روسری مناسب بهره ببرید.

افراد با تناژ پوستی سرد بهتر است از انتخاب رنگ‌های زرد و نارنجی فاصله بگیرند، چون موجب می‌شود پوست ظاهر بدی داشته باشد.

شال و روسری مناسب برای رنگ پوست گرم

رنگ‌های مناسب برای این تناژ پوستی شامل نارنجی، قرمز، زرد طلایی و کهربایی است. رنگ‌های گرم‌تری مانند سبز، آبی و فیروزه‌ای نیز برای رنگ پوست گرم مناسب است.

برای انتخاب رنگ‌های خنثی می‌توانید از رنگ‌های خاکستری مایل به قهوه‌ای، خرمایی، کرم و سفید برای شال و روسری استفاده کنید. رنگ‌های یخی و قرمز روشن برای این رنگ پوست مناسب نیست.

افراد با رنگ پوست خنثی چه رنگ شالی بخرند؟

برای تناژ پوستی خنثی رنگ‌های گرم و سرد مناسب است، اما سعی کنید از انتخاب رنگ‌های خیلی روشن خودداری کنید. رنگ‌های نه چندان روشن و نه خیلی کم‌رنگ مانند آبی ملایم و صورتی ابروباد از بهترین انتخاب‌ها برای پوست با تناژ خنثی به‌شمار می‌رود.

برای انتخاب رنگ شال و روسری مناسب باید علاوه بر این که رنگ پوست خود را در نظر می‌گیرید به رنگ لباس‌های مانتو، شلوار، کیف و کفش خود نیز دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

Related Articles

نظر دهید