خانه » چند ایده رنگ کابینت آشپزخانه که فضا را دلچسب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد

چند ایده رنگ کابینت آشپزخانه که فضا را دلچسب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد

توسط مجله اینترنتی گلزاد
چند ایده رنگ کابینت آشپزخانه که فضا را دلچسب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد

آیا برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه سردرگم هستید و می‌خواهید در عین حال که با سلیقه شما هماهنگی دارد جذاب نیز باشد؟ با انواع ایده رنگ کابینت آشپزخانه آشنا نیستید؟

تمام افراد دوست دارند رنگی را برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کند که به‌نوعی نشان‌دهنده شخصیت او باشد و همچنین آن رنگ‌ها به‌سرعت از مد نیافتد. رنگ‌ آشپزخانه می‌تواند پررنگ، کم رنگ، روشن یا ترکیبی از این‌ها باشد.

در ادامه بررسی می‌کنیم چه پالت رنگی با نیازهای آشپزخانه مدنظر شما در تناسب است. تنها هنگامی که یک طرح رنگ را برای فضای آشپزخانه انتخاب کردید بقیه لوازم را با آن رنگ ست کنید. پس تا انتهای مطلب همراه گلزاد باشید.

با ترکیب رنگ‌ زرد و خاکستری طراوت را به آشپزخانه بیاورید

ترکیب دو رنگ زرد و خاکستری جذابیت و شادابی زیادی را به آشپزخانه تزریق می‌کند. رنگ خاکستری زیبایی باظرافتی ارائه می‌دهد، در حالی که رنگ زرد حس مثبت‌اندیشی را به‌وجود می‌آورد.

هنگام تصمیم‌گیری در مورد نحوه استفاده از این دو رنگ در آشپزخانه می‌توانید رنگ زرد را برای رنگ کابینت انتخاب کنید و از خاکستری برای دیوارها، میز و لوازم خانگی بهره ببرید.

ترکیب رنگ آبی و قهوه‌ای هیچ‌وقت از مد نمی‌رود

چند ایده رنگ کابینت آشپزخانه که فضا را دلچسب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد

اگر به زمین و آسمان فکر کنید می‌بینید آبی و قهوه‌ای یک طرح رنگ کلاسیک برای آشپزخانه است. همچنین این دو ترکیب برای ایده رنگ کابینت آشپزخانه دست شما را برای انتخاب وسایل دیگر باز می‌گذارد، چون با بیشتر رنگ‌ها و طرح‌ها همخوانی دارد.

با انتخاب تناژ‌های تیره‌تر یا کم‌رنگ‌تر می‌توانید آشپزخانه را روشن و پرانرژی یا آرام نشان دهید. این دو ترکیب رنگی معمولا با چوب و فلز به‌خوبی جفت می‌شود.

ایده رنگ کابینت آشپزخانه با ترکیب سیاه و سفید یک طرح کلاسیک

چند ایده رنگ کابینت آشپزخانه که فضا را دلچسب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد

در دنیای رنگ‌ها کلاسیک‌تر از رنگ سیاه و سفید وجود ندارد. اگر نگران هستید که رنگ انتخابی قدیمی نشود، این دو ترکیب رنگی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

مشکی رنگ پیچیده و قدرتمندی است و در مقابل رنگ سفید حس پاکیزی، خلاقیت و دل‌باز بودن را به فضا می‌دهد. این دو ترکیب رنگ سرشار از حس‌های مختلف هستند که اگر با دیگر وسایل خانه به‌خوبی ترکیب شوند نتیجه عالی را رقم خواهند زد.

ترکیب رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید پالتی سرشار از انرژی برای آشپزخانه

افزودن رنگ قرمز به دو ترکیب سیاه و سفید نمای کاملا جدیدی را ارائه می‌دهد. قرمز جایی بین رنگ قدرتمند سیاه و شفافیت سفید قرار می‌گیرد و آن را به رنگی عالی برای ترکیب با قطب‌های متضاد سیاه و سفید تبدیل می‌کند.

با این سه رنگ پالت زنده و انرژی برای آشپزخانه داشته باشید که مطمئا الهام‌بخش غذاهای خانگی عالی خواهد بود.

تداعی آرامش و ظرافت با ترکیب رنگ بنفش و بژ

بنفش وقتی با رنگ بژ ترکیب می‌شود، بسته به انتخاب تناژ پررنگ یا کم رنگ می‌تواند حس جاه‌طلبی، آرامش و ظرافت را به محیط ارائه دهد.

به‌عنوان مثال به‌عنوان یک ایده رنگ کابینت آشپزخانه می‌توانید از بنفش پررنگ بهره ببرید و رنگ بنفش کم رنگ را برای قسمت جزیره استفاده کنید.

آشپرخانه تمام سفید حس دلبازی و تمیزی را به کل خانه تزریق می‌کند

چند ایده رنگ کابینت آشپزخانه که فضا را دلچسب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد

هر آشپرخانه‌ای که کاملا سفید است حس خاصی از دلبازی و تمیزی را القا می‌کند. اگر آشپزخانه کوچکتری دارید و به‌دنبال حس دلبازی هستید این پالت رنگی برای شما مناسب خواهد بود.

اگر دوست دارید محیط را از یکنواختی در بیاورید می‌توانید با انتخاب دستگیره‌های رنگی برای اجاق، دستگیره‌های طلایی کابینت و نورپردازی آویز مدرن خلاقیت به خرج دهید.

هنگام انتخاب ایده رنگ کابینت آشپزخانه به این فکر کنید که رنگ‌ها چگونه بر فضا تاثیر می‌گذارند. اگر آشپزخانه متراژ کمی دارد، با انتخاب رنگ‌های خنثی مثل سفید، بژ یا خاکستری به بزرگتر نشان دادن فضا کمک کنید.

اگر برای انتخاب‌ رنگ‌های جسورانه هنوز مطمئن نیستید، اشکالی ندارد می‌توانید برای چهارپایه‌های اطراف میز جزیره، وسایل کوچک آشپزخانه یا پرده از رنگ‌های جیغ‌تر استفاده کنید که اگر دوست نداشتید به‌راحتی قابل تعویض باشند.

Related Articles

نظر دهید