خانه » نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد چاق

نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد چاق

توسط مجله اینترنتی گلزاد
نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد چاق

یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر شخصی روز عروسی او است. لباس عروس از مهم‌ترین مواردی است که باید در خرید آن دقت داشته باشید. یکی از نکات انتخاب لباس عروس این است که باید متناسب با فرم بدن شخص باشد.

با انتخاب لباس مناسب، به‌عنوان زیباترین شخص در شب عروسی خود خواهید درخشید. برخی از خانم‌ها مشکل اضافه وزن دارند و به‌همین علت در انتخاب این لباس با مشکل مواجه می‌شوند. ما در ادامه این مطلب به بیان نکاتی برای انتخاب لباس عروس برای افراد چاق خواهیم پرداخت. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع با مجله اینترنتی گلزاد همراه باشید.

انتخاب لباس عروس برای خانم های چاق

نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد چاق

مشابه با سایر افراد خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، باید لباس عروسشان را متناسب با فرم بدنشان انتخاب کنند. همه خانم‌ها زیبا هستند اما اگر از وضعیت بدن خود رضایت ندارید، می‌توانید قبل از عروسی برای ورزش و رژیم غذایی مناسب اقدام کنید. اگر علاقه‌ای به این کار ندارید، می‌توانید با خرید لباس عروس مناسب در مراسم خود بدرخشید.

اگر چاق هستید و قد خیلی بلندی دارید، باید لباس عروسی را انتخاب کنید که نقص اندام‌هایتان را کاملا بپوشاند. زمان خرید لباس عروس برای افراد چاق و قد بلند، لباس‌های با تزئینات زیاد بهترین گزینه هستند.

انتخاب  برای بالاتنه یا پایین تنه چاق

افرادی که پایین تنه چاقی دارند، بهتر است لباسی را انتخاب کنند که از زیر سینه گشاد می‌شود. در این مدل لباس‌ها اندام‌های چاق شما در زیر لباس پنهان باقی می‌مانند. دامن این نوع لباس عروس به شکل A است.

اگر بالا تنه چاقی دارید، باید لباس عروسی خریداری کنید که یقه V شکل با تزئینات کمی داشته باشد. چنین طرحی در لباس کمک می‌کند تا تناسب اندام شما با جلوه بهتری به چشم بیاید.

نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد چاق

از دیگر نکاتی که باید برای انتخاب لباس عروس برای افراد چاق بدانید این است که لباس‌های چین‌دار اندام شما را لزوما بزرگتر جلوه نمی‌دهند. بعضی از این لباس‌ها طوری دوخته شده‌اند که چین آن‌ها خطای دید ایجاد می‌کند و در نتیجه ایرادهای اندام شما مشخص نخواهد بود.

پارچه‌های ضخیمی مثل ساتن برای لباس عروس افرادی که اضافه وزن دارند بهترین گزینه هستند. این پارچه‌ها ایستایی بالایی دارند به‌همین علت می‌توانند برجستگی‌ها و فرم کلی بدن را بهتر نشان دهند. اگر از قسمت بازو چاق هستید لباس‌ عروس‌های آستین‌دار، آستین سه ربع و شنل‌دار بهترین گزینه برای شما هستند.

برای افرادی که از ناحیه ران چاق هستند توصیه می‌کنیم تا لباس عروس مدل ماهی انتخاب کنند. زمان خرید لباس عروس برای افراد چاق اگر فرم بدن او ساعت شنی است، می‌توانید مدل ماهی یا لباس عروس مدل راسته را در نظر بگیرید.

نکات مهم انتخاب لباس عروس برای افراد چاق

به افرادی که از ناحیه سینه چاق هستند پیشنهاد می‌دهیم تا لباس عروسشان را سفید یخچالی خریداری نکنند. همچنین این گروه از افراد بهتر است از شنیون‌های بازی که در آن‌ها مو را روی شانه می‌ریزند استفاده کنند.

منبع 

Related Articles

نظر دهید