خانه » چند ایده برای چیدمان میز آرایش تا همیشه میز مرتب باشد و سروقت حاضر شوید

چند ایده برای چیدمان میز آرایش تا همیشه میز مرتب باشد و سروقت حاضر شوید

توسط مجله اینترنتی گلزاد
چند ایده برای چیدمان میز آرایش تا همیشه میز مرتب باشد و سروقت حاضر شوید

اگر به‌دنبال چند ایده برای چیدمان میز آرایش خود هستید مطلب درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. درست است که اگر بخواهید میز آرایش را با تمام سایه‌ها، رژلب‌ها و لوازم آرایش دیگر تمیز نگه دارید کار سختی است، اما اگر به ایده‌های مطرح شده در ادامه مطلب توجه کنید متوجه می‌شوید کار آسانی خواهد بود.

خوشبختانه امروزه ارگانایزرهای زیادی در بازار وجود دارد که در تمیز نشان دادن جلوه میز تاثیرگذار هستند. با چند جعبه جواهرات و پایه مخصوص براش می‌توانید حتی تعداد زیادی از لوازم آرایش را در فضای کاملا جمع‌وجوری قرار دهید. اگر تا انتهای مطلب همراه گلزاد باشید بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد.

دو عدد محفظه مخصوص براش‌ها

چند ایده برای چیدمان میز آرایش تا همیشه میز مرتب باشد و سروقت حاضر شوید

این که تنها بخواهید به رنگ براش برای تمیز و کثیف بودن بسنده کنید شاید خیلی آسان نباشد. بنابراین به جای این که براش‌های تمیز و کثیف را کنار یکدیگر قرار دهید از دو محفظه استوانه‌ای روی میز آرایش استفاده کنید تا بتوانید به‌راحتی تفاوت بین براش‌ها را تشخیص دهید.

اگر تنوع براش‌های آرایش شما زیاد است می‌توانید از چندین محفظه استفاده کنید، منظور این که براش مخصوص رژگونه یا براش مخصوص کرم پودر محفظه خاص خود را داشته باشد.

چیدمان میز آرایش دخترانه بر اساس تعداد دفعاتی که از آیتم‌ها استفاده می‌کنید

شاید شما به پالت سایه گیلتری علاقه داشته باشید اما احتمالا قرار نیست هر روز از آن استفاده کنید. بنابراین بیایید مواردی را که دوست دارید اما خیلی استفاده نمی‌کنید در محفظه مخصوصی قرار دهید.

مثلا آیتم‌هایی مانند کرم مرطوب‌کننده و ضد آفتاب باید همیشه در دسترس باشد، چون به هر حال هر روز استفاده می‌شوند.

سازماندهی لوازم آرایش بر اساس مراحل انجام میکاپ

چند ایده برای چیدمان میز آرایش تا همیشه میز مرتب باشد و سروقت حاضر شوید

اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که همیشه در اینستاگرام و یوتیوب بلاگرهای آرایشی و ایده برای چیدمان میز آرایش را دنبال می‌کنید، پس حتما می‌دانید هر کدام از آن‌ها برای آرایش روش اصولی خود را دارند.

مثلا یک نفر از آرایش چشم شروع می‌کند و بعد سراغ کرم پودر می‌رود، یک نفر دیگر دقیقا بر عکس این کار را انجام می‌دهد.

از آن‌جایی که صبح اذیت نشوید و دقیقا بدانید می‌خواهید چه کاری انجام دهید، لوازم آرایش را بر اساس ترتیب استفاده مرتب کنید.

یک ترتیب معمول که بیشتر افراد نیز از آن استفاده می‌کنند کرم پودر، کانسیلر، خط چشم، ریمل، پودر فیکس و در نهایت رژ لب است. حال خودتان ببینید راحت هستید از کدام شروع کنید و از همین ایده برای چیدمان میز آرایش خود استفاده کنید.

نظم‌دهنده‌های شفاف مخصوص لوازم آرایش

دیگر امروزه روی تمام میزها شما می‌توانید ارگانایزرها یا نظم‌دهنده‌ها را ببینید و یقینا جزو آیتم‌های کاربردی روی میز به‌شمار می‌روند. به منظور استفاده بهتر می‌توانید محصولاتی را که بیشتر استفاده می‌کنید و بیشتر دوستشان دارید در این محفظه‌ها قرار دهید.

محفظه‌هایی که کشو دارند یا تنها به قسمت‌هایی تقسیم شده‌اند که می‌توانید راحت‌تر محصولات را ببینید برای خرید گزینه‌های مناسبی هستند. کشوها برای نگهداری پالت‌های سایه، کانتور، برانزر و رژگونه انتخاب مناسبی به‌شمار می‌روند.

جعبه‌های کوچک برای نگهداری لوازم آرایش

چند ایده برای چیدمان میز آرایش تا همیشه میز مرتب باشد و سروقت حاضر شوید

برای لوازم آرایشی که خیلی زیاد استفاده نمی‌کنید یا اصلا در میکاپ‌های روزانه برای سرکار یا بیرون رفتن جایگاهی ندارند، از جعبه‌های کوچک غیر قابل استفاده کمک بگیرید. شاید جعبه یک ادکلن باشد یا هر چیز دیگری می‌توانید این جعبه را با استفاده از ایده‌های طراحی تزئین کنید و روی میز آرایش یا در کشوها قرار دهید تا روی میز هم خیلی شلوغ نشود.

بنابراین دیدید می‌توانید با چند راهکار ساده و با استفاده از آیتم‌های به ظاهر بی‌فایده که در همه خانه‌ها پیدا می‌شود، میز آرایش را سروسامان دهید. در این صورت با استفاده از این چند ایده برای چیدمان میز آرایش دخترانه می‌توانید صبح‌ها با خیال راحت آرایش کنید و دیگر از بابت به‌هم ریختگی وسایل کلافه نشوید.

Related Articles

نظر دهید