خانه » آیتم‌هایی که هر خانمی باید برای استایل شیک و باکلاس در کمد خود داشته باشد

آیتم‌هایی که هر خانمی باید برای استایل شیک و باکلاس در کمد خود داشته باشد

توسط مجله اینترنتی گلزاد
آیتم‌هایی که هر خانمی باید برای استایل شیک و باکلاس در کمد خود داشته باشد

همان‌طور که می‌دانید مدل لباس پوشیدن در طول زمان مدام دست‌خوش تغییر است و با پوشیدن لباس مناسب می‌توانید احساس اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به شما آیتم‌های مورد نیاز برای استایل شیک و باکلاس را معرفی کنیم، بنابراین تا انتهای مطلب همراه گلزاد باشید.

بلوز ساده با رنگ خنثی

آیتم‌هایی که هر خانمی باید برای استایل شیک و باکلاس در کمد خود داشته باشد

همین ابتدا بگوییم در استایل‌های رسمی باید بنا را روی سادگی لباس‌های قرار دادو بدون شک لباس‌هایی با رنگ شادتر و طرح‌دار خیلی جذاب هستند اما به همان سرعت نیز از مد می‌افتند.

لباس‌های ساده اما اصلا این‌طور نیست و همان‌طور که می‌بینید با گذشت چندین سال هنوز بلوزهای سفید ساده هنوز طرفدار زیادی دارند و در انواع استایل شیک و باکلاس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شلوار فاق بلند با رنگ‌های تیره و ساده

آیتم‌هایی که هر خانمی باید برای استایل شیک و باکلاس در کمد خود داشته باشد

برای استایل شیک و باکلاس فرقی نمی‌کند از چه جنس شلواری استفاده می‌کنید اما شلوار با فاق بلند همیشه در اولویت است.

به‌طور کلی شلوارهایی که فاق کوتاه دارند یا زاپ‌دار هستند شاید برای مدتی مد باشند اما برای مدت کوتاه‌تری قابل استفاده هستند و اصلا برای خرید انتخاب مناسبی نخواهند بود.

برای انتخاب رنگ شلوار نیز می‌توانید از رنگ‌ سرمه‌ای با تم تیره یا روشن و رنگ‌ شیری بهره ببرید و اگر شلوار جنس کتان داشته باشد بدون شک گزینه بهتری خواهد بود.

جوراب شلواری یک آیتم مناسب برای استایل شیک و زیبا

همان‌طور که می‌دانید دامن‌ها در استایل‌های زنانه خیلی پرطرفدار هستند و برای تکمیل دامن باید از جوراب شلواری مناسب استفاده کرد.

برای فصل زمستان بهتر است از جوراب شلواری ضخیم با یک رنگ تیره و ساده متناسب با رنگ دامن بهره ببرید و برای جوراب شلواری در فصل تابستان می‌توانید از رنگ‌های دیگر و حتی جوراب‌های طرح‌دار استفاده کنید.

لباس‌های میدی برای مجلس‌ها آیتمی بسیار شیک و زیبا

آیتم‌هایی که هر خانمی باید برای استایل شیک و باکلاس در کمد خود داشته باشد

برای اطمینان از این که لباس شیکی برای مجلس و مهمانی انتخاب کرده‌اید اولویت خود را روی انتخاب لباس‌های میدی بگذارید.

فرقی نمی‌کند چه نوع یقه‌ای یا آستین کوتاه یا بلند داشته باشد، چون به‌خوبی برای هر تیپی مناسب است و خیلی زیبا روی بدن می‌نشیند.

برای انتخاب آیتم‌های دیگر متناسب لباس میدی در فصل زمستان چکمه گزینه مناسبی است. اما برای روزهای عادی تابستانی که هوا خوب است کفش‎‌های پاشنه بلند گزینه مناسب‌تری برای یک استایل شیک و باکلاس خواهد بود.

سارافون‌ برای افراد لاغر و قد بلند گزینه مناسبی است

سارافون از زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت و در حقیقت از دهه 1960 به صنعت مد وارد شد. معمولا این سبک لباس برش بسیار ساده‌ای دارد و آستین ندارد.

برای این که استایل شیک‌تر و رسمی‌تری داشته باشید می‌توانید سارافون را با ژاکت با قد متوسط و چکمه بسیار بلند ست کنید.

پیراهن‌های آستین بلند بدون طرح و نقش با رنگ‌های ساده

خرید این آیتم برای هر خانمی واجب است و خیلی راحت با هر لباسی ست می‌شود. برای استایل شیک و باکلاس پیراهن آستین بلند را با شلوار راسته و کت زیبا ست کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

پیراهن آستین بلند را در فصل پاییز همراه کت بپوشید یا برای پیاده‌روی از جاگر و هودی برای تکمیل استایل بهره ببرید. به‌هرحال دستتان برای انتخاب باز است.

لباس‌ ماکسی ساده با رنگ جذاب برای عروسی، مهمانی و تولد

لباس ماکسی جزو جدایی‌ناپذیر استایل رسمی و زیبا در مهمانی‌ها است و این نوع لباس معمولا طول بلندی دارد که گاهی روی زمین نیز کشیده می‌شود. این لباس را با کفش پاشنه بلند ساده یا تخت ست کنید و مهمانی بدرخشید.

همان‌طور که دیدید در استایل‌های رسمی همیشه سادگی در اولویت است و البته مزیت‌های دیگری نیز دارد. چون خیلی دیر از مد می‌رود و این‌طور نیست که برای لباس هزینه کنید اما دیگر کاربردی در استایلتان نداشته باشد.

Related Articles

نظر دهید