خانه » با استفاده از این چند مدل دستبند چندتایی دخترانه، ظاهر خود را تغییر دهید

با استفاده از این چند مدل دستبند چندتایی دخترانه، ظاهر خود را تغییر دهید

توسط مجله اینترنتی گلزاد
با استفاده از این چند مدل دستبند چندتایی دخترانه، ظاهر خود را تغییر دهید

حتما می‌دانید که وقتی نوبت به انتخاب گردنبند می‌شود معمولا اگر چند گردنبند کنار یکدیگر استفاده کنید نسبت به یکی جلوه زیباتری دارد. حال برای دستبند چطور؟

دستبندها در دهه 2010 خیلی مد شده بودند، هنگامی از اکسسوری مهره‌دار، ساعت و انواعی از مدل دستبند چندتایی دخترانه خیلی استفاده می‌شد و امروزه دوباره استفاده از اکسسوری‌ها مد شده است.

وقتی دستبندها را می‌خواهید کنار یکدیگر ست کنید پیدا کردن مواردی که به شخصیت شما نزدیک باشد خیلی مهم است، از طرفی مقرون ‌به‌صرفه نیز باید باشد.

برای استفاده از انواع مدل دستبند چندتایی دخترانه برای تغییر استایلی که در 2021 مد شده است باید چند نکته را رعایت کنید. برای آگاهی از آن‌ها تا انتها با ما همراه باشید.

با دو برابر کردن تعداد دستبندها شروع کنید

با دو برابر کردن تعداد دستبندها شروع کنید

اگر تا به حال خیلی اهل استفاده از دستبند نبوده‌اید، امکان دارد بخواهید شروع آهسته‌ای داشته باشید. کافی است برای دفعه بعدی که بیرون می‌روید برای تغییر استایل و استفاده از اکسسوری چند دستبند دستتان کنید. از طرفی اگر لباس خنثی یا تک رنگ بپوشید جذاب‌تر خواهید بود.

تطبیق داشتن یا مخلوط

تطبیق داشتن یا مخلوط

امکان دارد وسوسه شوید طلا را با طلا و نقره را با نقره جفت کنید، اما در حقیقت اهمیتی ندارد. علاقمندان به صنعت مد سال‌ها است که از ترکیب این دو جنس برای انتخاب دستبندهای خود استفاده می‌کنند.

بنابراین شما هم می‌توانید هر طوری که دوست دارید برای انتخاب مدل دستبند چندتایی دخترانه خود تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید تصمیم به استفاده از دو طرح مشابه برای ظاهر یکنواخت‌تر بگیرید.

آیا برای تعداد دستبندها محدودیتی وجود دارد؟

آیا برای تعداد دستبندها محدودیتی وجود دارد؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که باید از چند دستبند به‌طور همزمان استفاده کرد؟ اما پاسخ این جا است که اصلا محدودیتی وجود ندارد هر چه قدر که می‌خواهید. در حقیقت هر چه از تعداد دستبند بیشتری استفاده کنید، ظاهر شما بی‌دغدغه‌تر و آزادتر نشان داده خواهد شد.

تمام دستبندها را برای یک دست استفاده نکنید

در گذشته بیشتر این مد بود که از انواع مدل دستبند چندتایی دخترانه فقط روی یک مچ دست استفاده می‌کردند، اما امروزه بهتر است دستبندها روی هر دو دست استفاده شود.

در واقع هیج روش اشتباهی برای استایل دستبندهای شما وجود ندارد، اما اگر دستبندهای پهن را با مدل‌های باریک ترکیب کنید ظاهر شما قطعا تعادل بهتری خواهد داشت.

ترفند استفاده از دستبند چندتایی همه جا جواب می‌دهد

این مدل استفاده از اکسسوری به درخشش شما در مراسم‌های خاص اضافه می‌کند، برای استفاده روزمره شما را آدم دلنشین‌تری می‌کند و حتی برای ساحل نیز انتخاب مناسبی است. دقیقا مانند گردنبندهای چند لایه، دستبندهای چندتایی نیز برای هر جایی قابل استفاده هستند.

نگران جواهرات دیگر خود نباشید

تصمیم‌گیری در مورد این موضوع که دستبندهای چندتایی خود را با چه چیزی جفت کنید، یک انتخاب کاملا شخصی است. اگر می‌خواهید ظاهرتان جلب توجه بیشتری کند استفاده از گوشواره، حلقه و زنجیر را توصیه می‌کنیم.

اما اگر می‌خواهید توجه روی دستبندها بیشتر متمرکز شود، از اکسسوری‌های ظریف‌تر مانند گل‌های کوچک برای گوشواره و گردنبند باریک استفاده کنید.

کمی رنگ را به استایل خود اضافه کنید

کمی رنگ را به استایل خود اضافه کنید

در پایان باید بگوییم اگر می‌خواهید کمی از حالت یکنواختی طلایی و نقره‌ای بیشتر دستنبدها فاصله بگیرید، می‌توانید از دستبندهای مهره‌دار استفاده کنید. حتی می‌توانید برای انتخاب مدل دستنبد چندتایی دخترانه رنگ‌های مهره را با لباس خود هماهنگ کنید.

Related Articles

نظر دهید