خانه » با انواع بازی های گروهی با دوستان خود آشنا شوید

با انواع بازی های گروهی با دوستان خود آشنا شوید

توسط مجله اینترنتی گلزاد
با انواع بازی های گروهی با دوستان خود آشنا شوید

هر زمان که گروهی از دوستان کنار یکدیگر هستند، فرصت عالی برای انجام بازی های گروهی خواهد بود. قسمت مشکل این قضیه پیدا کردن یک بازی است که همه از آن لذت ببرند.

در این مطلب با بیان بهترین بازی های گروهی با دوستان که انواع زیادی دارد تضمین می‌دهیم که یک بازی پیدا کنید که همه آن را دوست داشته باشند. با ما همراه باشید.

پانتومیم

پانتومیم

برای انجام این بازی گروه را باید به تیم‌های 2 تا 4 نفره تقسیم کنید. یک بازیکن از یک تیم برای شروع بازی انتخاب می‌شود. آن فرد باید به یک شخص معروف، فیلم، آهنگ یا کتاب فکر کند و آن را روی برگه بنویسد.

سپس آن‌ها باید به تیم خود سرنخ‌هایی ارائه دهند تا در نهایت یکی حدس بزند آن کلمه نوشته شده روی برگه چیست. البته سرنخ‌ها فقط باید با حرکات دست و صورت باشد و لب زدن یا اشاره کردن امتیاز منفی دارد.

هر گروه 60 ثانیه فرصت دارد تا پاسخ درست را با موفقیت حدس بزند و یک امتیاز بگیرد، در غیر این صورت نوبت تیم بعدی است.

فریز شو

فریز شو

این یکی دیگر از بازی های گروهی با دوستان است که بسیار سرگرم‌کننده و خنده‌دار است و بیشتر برای بچه‌ها جذاب است. شخصی به عنوان دی‌جی انتخاب می‌شود و کنترل موسیقی بر عهده او است.

وقتی موسیقی شروع می‌شود همه با یکدیگر شکلک در می‌آورند، می‌پرند و می‌رقصند. هر زمانی که دی‌جی موسیقی را متوقف کند همه باید در موقعیت فعلی خود هر طوری که هستند فریز شوند.

اگر کسی نتواند سریع آن حالت فریزشدگی را به خود بگیرد یا بخندد از بازی حذف می‌شود. برنده بازی آخرین شخصی است که می‌تواند تا آخر در بازی باقی بماند.

من کی هستم؟

من کی هستم؟

این بازی قوانین ساده‌ای دارد و برای تمام اعضای خانواده نیز مناسب است. برای این بازی به برگه، خودکار و چسب نیاز دارید.

هر بازیکنی باید نام شخص مشهوری را روی برگه یادداشت کند و آن را به پیشانی شخص کناری خود بچسباند. مطمئن شوید که فرد کناری شما متوجه نشود چه چیزی نوشته‌اید.

سپس در جهت عقربه‌های ساعت هر بازیکن سوالاتی را که پاسخ آن‌ها بله یا خیر است می‌پرسد تا به نام آن شخص مشهور برسد. به‌عنوان مثال می‌تواند بپرسد این شخص هنوز زنده است، اهل کجاست، هنرمند است و سوالات مشابه دیگر. اگر پاسخ سوالی که می‌پرسد بله بود، می‌تواند به پرسیدن سوال ادامه دهد.

در صورت منفی بودن، نوبت به فرد بعدی می‌رسد. بازی ادامه پیدا می‌کند تا بالاخره یک نفر بتواند نام فرد مشهور را درست حدس بزند.

چالش حدس زدن طعم بیسکوییت

این بازی برای افرادی که به طعم‌های شیرین علاقه دارند بسیار دوست‌داشتنی خواهد بود. با خرید چند مدل بیسکوییت و کوکی با طعم‌های مختلف و نزدیک به هم شروع کنید.

بیسکوییت‌ها را در بشقاب‌های جداگانه قرار دهید و چشم‌های بازیکنان را با چشم‌بند ببندید و از آن‌ها بخواهید کمی از بیسکوییت بخورند و حدس بزنند چه طعمی دارد. کسی که بیشتر طعم‌ها را درست حدس بزند برنده بازی است.

چالش حدس زدن طعم بیسکوییت

اسم آهنگ و بگو

در پایان یکی دیگر از بازی های گروهی با دوستان که می‌توانیم معرفی کنیم چالش حدس زدن نام آهنگ است. در واقع با این بازی دانش موسیقی افراد آزمایش می‌شود. با انتخاب موسیقی‌هایی که احتمال می‌دهید دوستانتان آن‌ها را نشنیده‌اند کمی هیجان به بازی تزریق کنید.

باید کمی از اول، آخر یا بخش میانی آهنگ را پخش کنید، هر شخصی که سریع‌تر دست خود را بلند کند می‌تواند نام آهنگ را بگوید. اگر درست حدس زد یک امتیاز می‌گیرد و اگر اشتباه کند یک امتیاز از دست می‌دهد.

اگر کسی نتوانست نام آهنگ را درست حدس بزند کمی بیشتر از آن قطعه پخش خواهد شد. اولین فردی که به امتیاز 10 برسد برنده بازی خواهد بود.

Related Articles

نظر دهید