خانه » معرفی یک تست شخصیت شناسی جالب و کوتاه با انتخاب بستنی مورد علاقه‌تان

معرفی یک تست شخصیت شناسی جالب و کوتاه با انتخاب بستنی مورد علاقه‌تان

توسط مجله اینترنتی گلزاد
معرفی یک تست شخصیت شناسی جالب و کوتاه با انتخاب بستنی مورد علاقه‌تان

در این مطلب با تست شخصیت شناسی با بستنی در خدمتتان هستیم. شما در حقیقت با انتخاب طعم و رنگ بستنی مورد علاقه خود چیزهای زیادی از شخصیتتان را فاش می‌کنید. پس سریع‌تر یکی از طعم‌های زیر را انتخاب کنید و تا انتهای مطلب همراه گلزاد باشید.

  • بستنی گردویی
  • بستنی کاکائویی
  • بستنی پسته‌ای
  • بستنی وانیلی
  • بستنی توت فرنگی
  • بستنی موزی

تست شخصیت شناسی با بستنی گردویی

معرفی یک تست شخصیت شناسی جالب و کوتاه با انتخاب بستنی مورد علاقه‌تان

اگر این مدل بستنی را انتخاب کرده‌اید باید بگوییم شما فردی منظم و در عین حال محتاط هستید، البته کمال‌گرایی از ویژگی‌های بارز شما است. دوست دارید همیشه به جزئیات توجه کنید و هیچ وقت قوانینی را که برای خود وضع کرده‌اید زیر پا نمی‌گذارید.

از ویژگی‌های دیگر این افراد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که همیشه دوست دارند رئیس جمع باشند و از رقابت در زمینه‌های ورزشی لذت می‌برند.

بستنی کاکائویی و هزاران طرفدار

با انتخاب بستنی کاکائویی فردی خوشحال و سرزنده هستید و خیلی نمی‌توانید هیجانات خود را پنهان کنید، البته دلیلی هم برای پنهان کردن نمی‌بینید.

از نظر دیگران شخصیت جالبی دارید و با حضور خود در مهمانی‌ها گرما و شور را به محیط اضافه می‌کنید. دوست دارید همیشه در مرکز توجه باشید و از انجام دادن کارهای یکنواخت لذتی نمی‌برید.

طالع‌بینی انتخاب‌کنندگان بستنی پسته‌ای

معرفی یک تست شخصیت شناسی جالب و کوتاه با انتخاب بستنی مورد علاقه‌تان

همان‌طور که گفتیم این یک تست شخصیت شناسی جالب و کوتاه است و تنها باید بستنی خود را انتخاب کنید. اما اگر بستنی پسته‌ای را انتخاب کردید، پس بدون شک فردی هستید که خیلی خوب گوش می‌دهید.

تحمل و صبر شما در برابر مشکلات زندگی عالی است. عصبانیت در زندگی‌تان معنایی ندارد و احساسات همیشه حرف اول را می‌زند. از آن‌جایی که شنونده خوبی هستید ارتباطی عالی با دیگران دارید و همه می‌خواهند با شما درددل کنند.

بستنی وانیلی

اگر بین این گزینه‌ها بستنی وانیلی انتخاب اولتان بوده است، پس باید بگوییم شما تنوع طلب هستید و در یک کلام به سادگی‌ راضی نمی‌شوید.

همیشه بر اساس انگیزه‌های درونی خود سریع تصمیم‌گیری می‌کنید و با همین سرعت وارد عمل می‌شوید، خطر برایتان معنایی ندارد و به‌طور کلی آدم ریسک‌پذیری هستید.

از آن طرف توقع‌های زیادی از خود دارید در نتیجه اهداف بلند مدت و کوتاه مدت زیادی برای خود مشخص کردید. در زندگی شما خانواده جایگاه مهمی دارد و از این نوع روابط لذت می‌برید.

بستنی توت‌فرنگی

معرفی یک تست شخصیت شناسی جالب و کوتاه با انتخاب بستنی مورد علاقه‌تان

افرادی که این مدل بستنی را انتخاب می‌کنند خیلی درون‌گرا هستند و همیشه بابت کارهایی که انجام می‌دهند خودشان را سرزنش می‌کنند.

خجالتی بودن و کم‌رویی نیز از ویژگی‌های بارز این افراد است و همین خجالتی بودن موجب می‌شود در خیلی از زمینه‌ها از دوستان خود عقب بیفتند.

اما از طرف دیگر از نظر احساسات افراد قوی هستند و اجازه نمی‌دهند احساسات بر زندگی آن‌ها غالب شود و کسی نمی‌تواند احساسات این افراد را به بازی بگیرد. به کم‌رو بودن این افراد، شکاکی و خود رای بودن را نیز اضافه کنید.

بستنی موزی

اگر در بین همه این طعم‌ها موزی را انتخاب کردید، پس شما فردی هستید که با شرایط خیلی سریع تطابق پیدا می‌کنید و به‌طور کلی همه چیز را آسان می‌گیرید.

به‌حدی بخشنده و دست و دلباز هستید و با دیگران همدلی می‌کنید که همه شما را از روی این چند صفت می‌شناسند. دوستان شما برای درددل اول سراغ خودتان می‌آیند، چون می‌دانند به صحبت‌های آن‌ها خیلی خوب گوش می‌دهید و همیشه کمکشان می‌کنید.

از آن‌جایی که زندگی را به خود سخت نمی‌گیرید وقتی کسی از شما نظر می‌پرسد خیلی راحت‌تر از دید خودتان زندگی را برایش ترسیم می‌کنید.

با این تست شخصیت شناسی کوتاه و جالب از روی انتخاب بستنی می‌توانید کمی بیشتر با خصوصیات طرف مقابل، دوست یا همکار خود آشنا شوید و برای ارتباط گرفتن به مشکل نخواهید خورد.

Related Articles

نظر دهید