خانه » آشنایی با نقاط ضعف متولدین هر ماه

آشنایی با نقاط ضعف متولدین هر ماه

توسط مجله اینترنتی گلزاد
آشنایی با نقاط ضعف متولدین هر ماه

همه انسان‌ها ضعف‌هایی دارند که باید این ضعف‌ها را بپذیرند، حال این عادت‌های بد یا نقطه ضعف تا حدودی از روی ماه تولد مشخص می‌شود. بنابراین ما در این مطلب تصمیم گرفتیم نقاط ضعف متولدین هر ماه را بیان کنیم. اگر دوست دارید بدانید چه نقاط ضعفی دارید تا انتهای مطلب همراه گلزاد باشید.

سعی کنید باعث عصبانیت یک فروردینی نشوید

فرودینی‌ها از آن‌جایی که افراد فعال و خودجوشی هستند دوست دارند همیشه مدیریت امور بر عهده آن‌ها باشد. افراد متولد فرودین اگر چه مهربان هستند، اما وقتی عصبانی می‌شوند دیگر هیج چیز جلودار زبان نیش‌دارشان نیست.

آشنایی با نقاط ضعف متولدین هر ماه

لجبازی متولدین اردیبهشت حد و اندازه ندارد

عادت های بد متولدین هر ماه چیزی است که نمی‌شود آن را انکار کرد. چون به هر حال هر شخصی هر چقدر هم خوب باشد باز هم ضعف‌هایی دارد.

اردیبهشتی‌ها تنها خودشان را قبول دارند و این افراد خیلی لجباز هستند. یعنی اگر روی یک چیزی تمرکز کنند دیگر دست از سر آن برنمی‌دارند. آن‌ها حتی اگر بدانند اشتباه است باز هم به کار خود ادامه می‌دهند.

خردادی‌ها به دو شخصیتی بودن معروف هستند

همه انسان‌ها دو روی سیاه و سفید دارند و این کاملا طبیعی است، اما خردادی‌ها دیگر دو شخصیتی بودنشان گاهی آزاردهنده است. به‌عنوان مثال امروز از کسی خوششان می‌آید و فردا همه چیز را فراموش می‌کنند.

مثبت‌اندیشی برای متولدین ماه تیر مشکل است

بدبین بودن یکی از نقاط ضعف متولدین ماه تیر است. این افراد به‌حدی درگیر افکار منفی خود هستند که دیگران را نیز اذیت می‌کنند.

آگاهی از نقاط ضعف و قوت متولدین هر ماه برای برقرای روابط با مردم در جامعه لازم است. در حقیقت اگر کمی با شخصیت‌ آدم‌های اطرافمان آشنا باشیم کمتر در روابط به مشکل برمی‌خوریم.

آشنایی با نقاط ضعف متولدین هر ماه

مردادی‌ها همیشه به‌دنبال جلب توجه دیگران هستند

افراد مردادی به‌شدت متظاهر هستند و همیشه می‌خواهند همه به آن‌ها توجه کنند. یک عادت بد دیگر متولدین این ماه حسود بودن است که گاهی از سر ناراحتی و سایر اوقات نیز به دلیل جلب توجه است.

شهریوری‌ها خیلی به خودشان سخت می‌گیرند

متولدین ماه شهریور خیلی مسئولیت‌پذیر هستند و همیشه دوست دارند کارها به بهترین نحو ممکن انجام شود. این افراد اصلا دوست ندارند اشتباه کنند و مدام به خودشان در این مورد سخت می‌گیرند.

عادت های بد متولدین هر ماه خیلی عجیب نیست، چون به هر حال هر شخصی در زندگی خود صددرصد عالی نیست و نقاط ضعف دارد.

یک مهرماهی همیشه وسط دوراهی است

هر وقت یک مهرماهی را ببینید احتمالا بین دو راهی گیره کرده است و از شما می‌خواهد برای او تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهد. آن‌ها همیشه به‌دنبال تعادل در زندگی هستند و اگر همه چیز طبق برنامه آن‌ها پیش نرود، خیلی برای انجام کار دچار تردید می‌شوند.

آشنایی با نقاط ضعف متولدین هر ماه

یک آبانی در خساست حرف اول را می‌زند

افراد متولد ماه آبان خیلی خسیس هستند، یعنی اگر وقت حساب و کتاب باشد دیگر نمی‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. در کنار خسیس بودن دمدمی مزاج نیز هستند، یعنی در یک مدت زمان کوتاه شاهد رفتارهای عجیب و غریبی از آن‌ها خواهید بود.

با آذرماهی‌ها خیلی از عشق و عاشقی صحبت نکنید

این افراد خیلی به احساسات خود بها نمی‌دهند و بیشتر درگیر ماجراجویی و از این مسائل هستند. متولدان آذر خیلی به‌دنبال برنامه‌ریزی نیستند و تنها دوست دارند همیشه در حال حرکت باشند.

متولدین ماه دی مدام به‌دنبال کنترل احساسات خود هستند

این افراد از دیدگاه بقیه سرد مزاج هستند. آن‌ها در حقیقت خیلی به دیگران اهمیت می‌دهند اما سعی می‌کنند مدام این احساسات خود را کنترل کنند.

یک بهمنی در کار خود ثبات ندارد

افراد متولد ماه بهمن ایده‌های زیادی دارند و همیشه وقتی کاری را می‌خواهند انجام دهند در وسط آن از ادامه انجام کار منصرف می‌شوند. آگاهی از نقاط ضعف متولدین هر ماه کمک می‌کند تا بیشتر افراد روی نقطه‌های قوت خود تمرکز کنند.

احساساتی بودن زیاد متولدین ماه اسفند

این افراد در هر چیزی به‌دنبال پیدا کردن چیز دیگری هستند و از آن‌جایی که مدام در حال فکر کردن هستند، گاهی واکنش‌های لازم را از آدم‌های اطرافشان دریافت نمی‌کنند و این موضوع برای آن‌ها آزاردهنده است.

غصه خوردن برای دیگران از نقاط ضعف آن‌ها است. چون گاهی فراموش می‌کنند که خودشان نیز باید زندگی کنند.

دانستن نقاظ ضعف و قدرت متولدین هر ماه خیلی می‌تواند در روابط پایدارتر موثر باشد. به این علت که بعضی از رفتارها دست خود انسان نیست و در ذات او نهادینه شده است.

Related Articles

نظر دهید