خانه » نکته‌هایی در مورد فنگ‌ شویی خانه برای جذب ثروت بیشتر

نکته‌هایی در مورد فنگ‌ شویی خانه برای جذب ثروت بیشتر

توسط مجله اینترنتی گلزاد
نکته‌هایی در مورد فنگ‌ شویی خانه برای جذب ثروت بیشتر

آیا حقیت دارد که قوانین فنگ شویی خانه برای جذب ثروت وجود دارد؟ فنگ‌شویی فلسفه‌ای است که با آن هماهنگی در فضا ایجاد می‌شود. اما اصلا به این معنا نیست که شما سر جایتان بنشینید و پول خودش بیاید، بلکه باید برای رسیدن به ثروت تلاش کنید.

حال اگر دوست دارید با نکته‌ها و راه‌های فنگ شویی خانه برای جذب ثروت آشنا شوید تا انتهای مطلب همراه گلزاد باشید.

درب ورودی تاثیر زیادی دارد

نکته‌هایی در مورد فنگ‌ شویی خانه برای جذب ثروت بیشتر

درب ورودی در واقع در جذب ثروت تاثیرگذار است. بنابراین هیچ شی قدیمی به آن وصل نکنید، سطل زباله کنار در نگذارید و مطمئن شوید که درب کاملا سالم است و آسان باز می‌شود.

یکی از قوانین فنگ شویی جذب ثروت خلاص شدن از بی‌نظمی‌ها است

نکته‌هایی در مورد فنگ‌ شویی خانه برای جذب ثروت بیشتر

خیلی مهم است که فضای کاری یا خانه از تمام بی‌نظمی‌ها پاک شود. بدون شک وقتی فضا به‌هم‌ریخته است نه می‌تواند جذب ثروت انجام دهد و نه ثروت جذب شده را حفظ کند.

شاید برایتان دور ریختن وسایل سخت باشد، پس فهرستی از وسیله‌های غیر قابل استفاده را تهیه کنید تا بتوانید راحت‌تر این کار را انجام دهید. هر روز نیم ساعت از زمان خود را صرف مرتب کردن وسایل کنید.

در فنگ‌شویی جذب ثروت محلی را برای جذب درست کنید

در فضای مد نظر خود باید محلی را برای جذب پول در نظر بگیرید و از این محل به‌خوبی مراقبت کنید. به‌عنوان مثال عنصری مانند چوب نشان‌دهنده ثروت است.

تصاویری از دریا و اقیانوس یا تابلوهایی به رنگ آبی می‌تواند در تقویت چوب تاثیرگذار باشد. علاوه بر این می‌توانید از آینه‌ها، گیاهان و دیگر اشیا کوچک که نماد ثروت هستند در آن محل استفاده کنید.

حال که محلی را برای جذب ثروت آماده کردید بهتر است در دیگر بخش‌های خانه از عناصر خوب که نشان‌دهنده رفاه است بهره ببرید.

رنگ طلایی و بنفش دو رنگی هستند که فنگ شویی خانه برای جذب ثروت کاربرد زیادی دارند. می‌توانید از این دو رنگ به‌عنوان رو تختی‌ها، فرش‌ها و وسایل دیگر خود استفاده کنید.

با باور جذب ثروت فضا را تزیین کنید

از زمان‌های قدیم بلور سیترین جزوه نمادهای جذب ثروت است، بنابراین در فنگ‌شویی به این دلیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته بلور سیترین در افزایش اعتمادبه‌نفس نیز تاثیرگذار است.

بنابراین حتی اگر دوست دارید می‌توانید این سنگ را در جواهرات خود استفاده کنید. سنگ معروف دیگری وجود دارد به نام پیریت که این سنگ نیز در جذب ثروت تاثیرگذار است.

شاید برایتان سوال باشد که چگونه این سنگ‌ها را در دکوراسیون خانه یا محل کار خود به‌کار ببرید. درخت جواهر ایده مناسبی است تا علاوه بر زیبایی از تاثیرات مفید این سنگ‌ها نیز برای فنگ شویی خانه برای جذب ثروت نیز بهره ببرید.

از فواره در فنگ‌شویی دکوراسیون فضا بهره ببرید

فرقی نمی‌کند فواره در بیرون فضا استفاده شود یا داخل به‌ هرحال در جذب ثروت تاثیرگذار است. شاید فکر کنید باید حتما فواره بزرگی را در بخشی از حیاط خانه درست کنید. اما این‌طور نیست و فواره‌های کوچک تزئینی می‌تواند انرژی لازم را برای جذب رفاه و ثروت انجام دهد.

اگر نمی‌توانید فواره‌ واقعی بخرید، پس از تصاویری استفاده کنید که نشان‌دهنده جریان آب است مثل تصاویر اقیانوس و دریاها. حتی تصاویری که شدت جریان آب در اقیانوس و آبشارها را به نمایش می‌گذارد نشان‌دهنده قدرت ثروت خواهد بود.

انرژی مثبت باید در فضا جریان داشته باشد

فنگ شویی خانه برای جذب ثروت

انرژی مثبت باید در تمام فضاها در جریان باشد، وقتی نیرو و انرژی تازه‌ای در جریان باشد ناخودآگاه با نمادهای فنگ‌شویی ثروت در محیط ارتباط برقرار می‌شود.

شما باید هدف خود را روی جذب ثروت بیشتر و فراوانی نعمت بگذارید. بنابراین مطمئن شوید راهروها کاملا تمیز باشند و تصاویر خوشایندی روی دیوارها نصب باشد که این حس خوب را مدام تقویت کند.

همان‌طور که می‌دانید نکات بالا تنها چند نمونه از قوانین فنگ شویی خانه برای جذب ثروت هستند. اگر می‌خواهید فراوانی بیشتری در زندگی خود داشته باشید، باید ابتدا روی ذهن خود کار کنید و در کنار آن محل کار و محیط خانه را نیز با این نمادها تزیین کنید.

Related Articles

نظر دهید