خانه » راز تناسب اندام بازیگران هالیوودی چیست؟

راز تناسب اندام بازیگران هالیوودی چیست؟

توسط مجله اینترنتی گلزاد
راز تناسب اندام بازیگران هالیوودی چیست؟

بسیاری از ما دوست داریم تناسب اندام داشته باشیم. با دیدن افراد مشهور حسرت اندام آن‌ها را می‌خوریم. اما به‌عنوان مثال راز تناسب اندام بازیگران هالیوودی چیست؟ در این مطلب همراه ما باشید تا 3 بازیگر معروف هالیوودی را نام ببریم و راز آن‌ها را بگوییم.

میلا کونیس

راز تناسب اندام بازیگران هالیوودی چیست؟

زمانی که میلا کونیس (Mila Kunis) برای بازی در نقش یک بالرین نامزد اسکار شده بود، مجبور بود در مدت زمان بسیار کوتاهی خودش را به یک رقاص حرفه‌ای تبدیل کند.

این بازیگر باریک و لاغر اندام باید وزن خود را سریعا کاهش می‌داد و طبق گزارشات به زیر ۱۰۰ پوند می‌رساند. کونیس در مصاحبه‌ای برای افشای راز تناسب اندام بازیگران هالیوود گفت: من هفت روز در هفته، روزی پنج ساعت می‌رقصیدم و تقریبا پنج یا شش ماه در رژیم غذایی خود 1200 کالری قرار دادم.

پس تمرینات طاقت فرسا و محدودیت شدید کالری روش‌های سالمی برای کاهش وزن و تناسب اندام نیستند، اما گنجاندن یک تمرین مبتنی بر رقص در روال عادی تناسب اندام شما می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

مارک والبرگ

راز تناسب اندام بازیگران هالیوودی چیست؟

مارک والبرگ (Mark Wahlberg) به‌عنوان یک مدل لباس زیر سابق، به دلیل داشتن اندام عضلانی مشهور است. او حتی فیلم تمرین خود را نیز دارد.

اما برای بازی در نقش یک بوکسور حرفه‌ای (شخصیت میکی وارد) در فیلم جنگنده، والبرگ مجبور بود تمرینات خود را به سطح بالاتری برساند.

در مصاحبه‌ای با الن دجنرس، این بازیگر فاش کرد که یک حلقه بوکس در خانه خود نصب کرده است تا به فرو رفتن او به این نقش کمک کند.

والبرگ به الن در مورد راز تناسب اندام بازیگران هالیوود گفت تنها 5 هفته فرصت داشت تا 30 کیلوگرم وزن کم کند. او چگونه این کار را کرد؟ او در این برنامه گفت: ما صبح هشت مایل می‌دویدیم، بیشتر آن سربالایی بود و سپس صبحانه می‌خوردیم. سپس ما 30 دور به رینگ می‌رفتیم و در مرحله بعد 15 دور دیگر طناب زدن را انجام می‌دادیم.

صرف هشت ساعت در روز برای تمرین عملی یا سالم نیست. اما اگر یک ساعت وقت دارید چرا کلاس کیک بوکسینگ را امتحان نکنید؟ نه تنها چابکی و هماهنگی خود را بهبود می‌بخشید بلکه 600 تا 800 کالری را در یک ساعت می‌سوزانید.

کندال جنر

راز تناسب اندام بازیگران هالیوودی چیست؟

کندال جنر (Kendall Jenner) یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان توسط فوربس نام گرفته است. او همچنین مدل ویکتوریا سکرت است و این موفقیت آسان نیست.

کندال برای حفظ آمادگی جسمانی و تناسب اندام خود سخت کار می‌کند. او اخیرا در خبرها باریک‌تر از همیشه در عکس‌هایی با خانواده‌اش دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است. این امر منجر به گمانه زنی‌های زیادی در مورد کاهش وزن او شد.

رژیم غذایی کندال جنر بسیار مغذی است و شامل میوه‌ها، سبزیجات و پروتئین‌های بدون چربی می‌شود.

کندال از قند خون پایین رنج می‌برد، بنابراین مجبور است در طول روز غذا بخورد. او همچنین باید مراقب آن‌چه می خورد باشد. بنابراین، معمولا در حال خوردن سیب و توت فرنگی دیده می‌شود. کندال جنر همچنین عاشق خوردن سبزیجات خام آغشته به حموس است.

غذاهای فرآوری شده و تصفیه شده جزء رژیم کاهش وزن کندال جنر نیستند.

کندال سطح هیدراتاسیون خود را در طول روز حفظ می‌کند. او چای سم زدایی کوسمی را می‌نوشد. با این حال چای‌ها و کارداشیان‌ها رابطه‌ای بحث برانگیز دارند.

به این دلیل که کندال و خواهرانش برای تبلیغ آن دستمزد دریافت می‌کنند و چای اغلب به‌عنوان یک سرکوب کننده رژیم غذایی معرفی می‌شود که اصلا سالم نیست.

برنامه رژیم غذایی کندال جنر با توجه به برنامه روزانه او متفاوت است اما راز تناسب اندام بازیگران هالیوود را تا حدی لو می‌دهد.

لیست زیر مواردی است که او معمولا در روز می‌خورد:

  • نوشیدنی صبحگاهی: چای سم زدایی از علف لیمو
  • صبحانه: یک کاسه جو دوسر و آووکادو روی تخم مرغ
  • ناهار: مرغ بدون چربی و برنج قهوه‌ای یا سالاد
  • میان وعده: چوب هویج با هوموس یا چیپس تورتیلا با گوآکامول
  • شام: سوشی یا اسپاگتی وگان بولونزی یا فتوچین، نخود فرنگی و پنیر پارمزان چاشنی با نمک و فلفل

Related Articles

نظر دهید