خانه » تغییر مدل موی افراد مشهور که نمی‌توان به آن‌ها فکر نکرد

تغییر مدل موی افراد مشهور که نمی‌توان به آن‌ها فکر نکرد

توسط مجله اینترنتی گلزاد
تغییر مدل موی افراد مشهور که نمی‌توان به آن‌ها فکر نکرد

به نظر ما هیچی کسی به اندازه افراد مشهور از مدل موهایش خسته نمی‌شود. اما شاید اگر ما هم همیشه به آرایشگر دسترسی داشتیم به فکر تغییر مدل مو خود می‌افتادیم. مثلا کوتاهشان می‌کردیم یا چند رنگ روشن‌ترشان می‌کردیم.

با وجود این که امروزه در اینستاگرام رنگ موهای پاستلی بسیار سروصدا کرده است، تعدادی از تغییر مدل موهای افراد مشهور بسیار دیدنی است به‌طوری که نمی‌‌توان به آن‌ها فکر نکرد. اجازه دهید چند نمونه را با یکدیگر بررسی کنیم.

امیلی راتایکوفسکی

امیلی راتایکوفسکی

حتی امیلی راتایکوفسکی (Emily Ratajkowski) نیز نمی‌تواند در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در حین قرنطیه در برابر رنگ کردن موهای خودش مقاومت نشان دهد.

این ستاره با استعداد و فرستاده برند کراستاس برای اولین بار در ژوئن 2020 موهای خود را بلوند کرد. در واقع رنگ بلوند عسلی این سلبریتی با همکاری این برند انجام شد.

تیفانی هادیش

تیفانی هادیش

وقتی بیشتر مراسم‌های سال 2020 مانند حضور سلبریتی‌ها در فرش قرمز حذف شد، تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) از این فرصت استفاده کرد و کاری را انجام داد که همیشه دلش می‌خواست آن را تجربه کند: تراشیدن موی سر.

در واقع این کمدین به جیمی فالون گفت برای این که پوست سر و بدن خود را بهتر بشناسد این کار را انجام می‌دهد. سرانجام او برای اولین بار در مراسم اهدای جوایز امی 2020 روی فرش قرمز با سر تراشیده ظاهر شد.

کایا گربر

کایا گربر

کایا گربر (Kaia Gerber) طی مصاحبه‌ای درباره تغییر مدل مو خود این‌طور می‌گوید که ای کاش فقط وسوسه انجامش به فکرم می‌افتاد. او در خانه بعد از سفید کردن موهایش با پراکسید هیدروژن (این روش برای بلوند کردن توصیه نمی‌شود) رنگ موهای خود را به رنگ صورتی روشن تغییر داد.

در واقع او اشاره می‌کند سفید کردن موهایش بهانه‌ای بود برای این که موهای خود را صورتی کند، زیرا همیشه دوست داشت این کار را انجام دهد. اما حالا او می‌گوید اگر موهای طبیعی تیره و زیبا دارید، ارزشش را ندارد که این کار را با موهای خود انجام دهید.

دمی لواتو

دمی لواتو

دمی لواتو (Demi Lovato) سال 2020 را با کوتاه کردن موهای بلند خود به پایان رساند. همچنین رنگ موهای خود را به رنگ بلوند پلاتینی تغییر داد و یک سانت از ریشه موهای خود را تیره گذاشت تا دیگر دغدغه‌ای برای مدام رنگ کردن نداشته باشد.

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش

تغییر مدل مو بین افراد دلیل‌های مختلفی دارد شاید جدایی، جشن تولد یا شروع فصل جدید را بتوان دلیلی برای این مورد دانست. اما بیلی آیلیش (Billie Eilish) این خواننده برنده جایزه گرمی برای آلبوم جدید خود با عنوان خوشبخت‌تر از همیشه اینترنت را شوکه کرد.

ایلیش موهای خود را که رنگ بلوند پلاتینی داشت به رنگ عجیبی تغییر داد، در واقع ریشه موهایش سبز و مابقی سیاه بود. این خواننده همچنین مدل موهای خود را از کوتاه به بلند تغییر داد.

هالی بری

هالی بری

هیچ زمان اشتباهی برای شروع تغییر مدل مو وجود ندارد، اما در دوران ایپدمی ویروس کرونا فرصتی مناسب پیش آمد تا همه کمی هیجان به زندگی خود اضافه کنند.

این دقیقا همان کاری است که هالی بری (Halle Berry) در مراسم اسکار 2021 با یک مدل موی نامتقارن و شلوغ و به‌هم ریخته شبیه بچه‌ها ظاهر شد. این بازیگر همچنین از رنگ کاراملی برای موهای خود استفاده کرد.

 

Related Articles

نظر دهید