خانه » معرفی مراکز خرید تهران برای یک تجربه خرید متفاوت

معرفی مراکز خرید تهران برای یک تجربه خرید متفاوت

توسط مجله اینترنتی گلزاد
معرفی مراکز خرید تهران برای یک تجربه خرید متفاوت

بیشتر از 200 سال است که تهران، پایتخت کشورمان است و امکانات فراوانی در آن وجود دارد. یکی از آن‌ها مراکز خرید بزرگ و جذاب این شهر است.

تعداد زیادی از این مراکز تنها جنبه خرید ندارند و سینما، کافی‌شاپ و رستوران و حتی شهربازی دارند. با گلزاد در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با لیست مراکز خرید تهران آشنا کنیم.

مجتمع تجاری کوروش

معرفی مراکز خرید تهران برای یک تجربه خرید متفاوت

مجتمع تجاری کوروش، یکی از مراکز بزرگ و مدرن برای خرید و تفریح در تهران است که طی مدت بسیار کوتاهی، به پاتوق بسیاری از تهرانی‌ها تبدیل شد. این مرکز خرید در غرب تهران قرار دارد و کتاب‌فروشی، سالن‌های سینمایی، شهربازی و فود کورت دارد.

زیرزمین سوم تا نهم این مرکز پارکینگ است که تا 1600 خودرو ظرفیت دارد. دومین زیرزمین  شامل فروشگاه‌های تجاری، هایپراستار، گل‌فروشی، شوروم و کافی‌شاپ است.

همچنین زیرزمین اول و همکف شامل فروشگاه های تجاری، کافی‌شاپ، عینک، طلا و سکه و جواهر می‌شود. طبقه اول نیز از فروشگاه‌های تجهیزات موبایل، فروشگاه‌های تجاری و اتاق سیگار تشکیل شده‌ است.

برای رفتن به این مرکز خرید باید به بزرگراه شهید ستاری و پس از آن به تقاطع خیابان پیامبر و مرکزی بروید.

مرکز خرید مگامال

معرفی مراکز خرید تهران برای یک تجربه خرید متفاوت

مگامال، یکی از مراکز خرید تهران است که در آن علاوه بر خرید، می‌توانید تفریح کنید. این مجتمع با 9 طبقه و 206 واحد تجاری ممکن است بزرگترین مرکز خرید تهران باشد.

مرکز خرید مگامال شامل هایپرمارکت، بخش مبلمان اداری و خانگی، فرش و موکت، صنایع دستی، لوازم ورزشی، تجهیزات الکترونیکی و پوشاک است.

یک پردیس سینمایی با مجموعا 6 سالن، شهربازی، فودکورت و سالن ورزشی نیز در این مجموعه تجاری فعالیت می‌کنند. برای رسیدن به این مرکز خرید باید از بزرگراه شهید ستاری به سمت فاز ۲ شهرک اکباتان و سپس از آن‌جا به میدان شهید صارمی بروید.

مرکز خرید میلاد نور

معرفی مراکز خرید تهران برای یک تجربه خرید متفاوت

یکی دیگر از مراکز خرید تهران که طرفداران بسیاری دارد و در سال 1378 افتتاح شده‌، مرکز خرید میلاد نور است. این مجموعه با 357 مغازه، پاتوق بسیاری از غرب نشینان تهران است.

مرکز خرید میلادنور در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، کالای خواب و لوازم صوتی و تصویری فعالیت می‌کند. همچنین این مجموعه دارای رستوران و کافی‌شاپ است.

برای رفتن به این مرکز خرید ابتدا به میدان صنعت واقع در غرب تهران و سپس به ابتدای بلوار فرحزادی بروید.

مجتمع تجاری سام سنتر

معرفی مراکز خرید تهران برای یک تجربه خرید متفاوت

یکی از گران‌ترین مراکز خرید تهران، مجتمع سام سنتر است. این مجتمع به دلیل لوکس بودن و وجود برندهای ایرانی و خارجی فراوان، بهشت برند پوشان محسوب می‌شود.

مجتمع تجاری سام سنتر که در 9 طبقه احداث شده شامل فروشگاه‌های عینک آفتابی، محصولات چرمی، عطر و ادکلن، جواهرات و لوازم آرایشی و بهداشتی است.

در این مجتمع می‌توانیم برندهای به نامی مانند مون بلان، بولگاری، چروتی، شوپارد و دیگر برندهای مشهور را مشاهده کنیم. تمام فروشگاه‌ها در طبقه اول و دوم قرار دارند، طبقه سوم تا هفتم پارکینگ و طبقه نهک شامل رستوران‌های لوکس ایرانی و خارجی است.

برای رفتن به این مرکز خرید لوکس، به شمال تهران، ابتدای خیابان فرشته مراجعه کنید.

مرکز خرید پالادیوم

معرفی مراکز خرید تهران برای یک تجربه خرید متفاوت

یکی دیگر از مراکز خرید تهران که در زعفرانیه واقع شده است، پالادیوم نام دارد. این مرکز خرید حدودا 150 واحد تجاری دارد و میزبان برندهای متعددی است.

شاید این مرکز بزرگترین مرکز خرید تهران نباشد اما علاوه بر فروشگاه، یک سالن ورزشی، سونا و استخر، سالن ماساژ و زیبایی، شهربازی، سوپرمارکت، سالن همایش و حتی بانک دارد که بسیار جذاب است.

همچنین در طبقه آخر آن فودکورتی شامل 25 رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد. برای رسیدن به این مرکز خرید باید به خیابان مقدس اردبیلی، پس از میدان الف، جنب کوچه عروضی بروید.

Related Articles

نظر دهید