خانه » بهترین جاهای دیدنی ونکوور که حتما باید ببینید

بهترین جاهای دیدنی ونکوور که حتما باید ببینید

توسط مجله اینترنتی گلزاد
بهترین جاهای دیدنی ونکوور که حتما باید ببینید

ونکوور کلان‌شهری شلوغ است که در بندر دریایی بریتیش کلمبیا در ساحل غربی کانادا قرار دارد. این شهر یکی از متنوع‌ترین شهرهای کانادا از نظر قومیتی و زبانی است.

ونکوور به واسطه مجاورت آن به اقیانوس آرام، کوه‌های راکی، جنگل‌های سرسبز، چشم‌اندازهای زیبای شهری و جاذبه‌های فراوان از نظر اکولوژیکی نیز تنوع بسیار بالایی دارد.

سپری کردن مدتی در اماکن دیدنی ونکوور و اطراف آن می‌تواند هیجان‌انگیز و پر از ماجراجویی باشد. با گلزاد در ادامه مطلب همراه باشید تا با چند مورد از بهترین جاهای دیدنی ونکوور کانادا آشنا شویم.

ساحل سان‌ست

بهترین جاهای دیدنی ونکوور که حتما باید ببینید

یکی از جاهای دیدنی ونکوور که زیبایی بالایی دارد ساحل سان‌ست است که در دهانه فالس کریک در خیابان بیچ واقع شده است و یکی از سواحل خلوت‌ این ناحیه به‌شمار می‌رود. در این ساحل دستشویی عمومی، دسترسی آسان به اسکله کشتی فالس کریک و نجات غریق وجود دارد.

در این ساحل علاوه بر آفتاب گرفتن و شنا کردن، در شرایط جوی مناسب می‌توانید غواصی کنید. همچنین والیبال ساحلی یکی از تفریحات رایج در این ساحل زیبا است.

باغ چینی کلاسیک دکتر سان یات سن

بهترین جاهای دیدنی ونکوور که حتما باید ببینید

یکی دیگر از جاهای دیدنی ونکوور، این باغ زیبا واقع در محله چینی‌های این شهر است. باغ چینی کلاسیک دکتر سان یات سن را می‌توان اولین باغی دانست که در خارج از چین ساخته شده است.

این باغ شامل یک پارک عمومی و یک باغ اصلی است که با چهار عنصر سنگ، آب، گیاهان و معماری خاص خود هر بیننده‌ای را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. هدف آن نیز حفظ تقویت و تفاهم میان فرهنگ چینی و غربی و همچنین ترویج فرهنگ چینی است.

صخره‌های زیبا، آب سبز یشمی، گیاهان بومی چینی مانند بامبو، آلوی زمستانی و همچنین گیاهان بومی در دوران پیش از میلاد مسیح در این باغ یافت می‌شوند.

پارک استنلی

بهترین جاهای دیدنی ونکوور که حتما باید ببینید

یکی دیگر از اماکن دیدنی ونکوور، پارک استلی است که به عنوان بهترین پارک جهان نیز شناخته می‌شود. این پارک شامل 400 هکتار جنگل سرسبز است که در ساحل اقیانوس آرام قرار دارند.

پارک استنلی سومین پارک بزرگ در آمریکای شمالی بوده که پر از درختان سرو، شوکران و صنوبر است. یکی از دیدنی‌های بسیار زیبای این پارک باغ رز آن است که رنگ‌های درخشانش هر بازدیدکننده‌ای را به وجد می‌آورد.

پارک پل معلق کاپیلانو

بهترین جاهای دیدنی ونکوور که حتما باید ببینید

پارک پل معلق کاپیلانو یکی از جاهای دیدنی ونکوور بوده که به خاطر پل معلق خود شهرت پیدا کرده است. اما این پارک چیزهایی فراتر از تنها یک پل دارد.

پل معلق آن در سال 1889 میلادی با طول 137 متر و عرض 70 متر بالای رودخانه کاپیلانو ساخته شد و تا کنون میلیون‌ها بازدید کننده از آن عبور کردند.

صداهای طبیعت در اطراف شما، تاریخ طبیعی، ماجراجویی و فرهنگ تمام چیزهایی هستند که این پارک باشکوه به شما ارائه می‌دهد.

ماجراجویی لابلای درختان، هفت پل معلق، تورهای طبیعت‌گردی، برنامه کاوشگر جنگل‌های بارانی کودکان و نمایشگاه جنگل زنده، همه ماجراجویی‌های دیگری هستند که می‌توانید در این پارک تجربه کنید.

منطقه اسکی کوهستان سرو

بهترین جاهای دیدنی ونکوور که حتما باید ببینید

پس از سی دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور، به یکی از جاهای دیدنی ونکوور می‌رسید. اینجا منطقه اسکی کوهستان سرو نام دارد و 19 کیلومتر مسیر اسکی آن هر سال گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

این منطقه به دلیل امکانات تفریحی و رفاهی فراوان هود میزبان مسابقات اسکی آزاد و اسنوبورد بازی‌های المپیک زمستانی 2010 بوده است.

Related Articles

نظر دهید