خانه » با فعالیت‌ها و جاهای دیدنی مونترال در زمستان آشنا شوید

با فعالیت‌ها و جاهای دیدنی مونترال در زمستان آشنا شوید

توسط مجله اینترنتی گلزاد
با فعالیت‌ها و جاهای دیدنی مونترال در زمستان آشنا شوید

مونترال به سبک اروپایی خود معروف است و معماری خیره‌کننده و خیابان‌هایی سنگفرش شده و زیبا دارد. سفر به مونترال و بازدید از جاهای دیدنی آن، طرفداران زیادی دارد و هر ساله گردشگران زیادی به این شهر زیبا جذب می‌شوند، مخصوصا در زمستان که شهر پوشیده از برف و نورهای خیره‌کننده می‌شود.

چیزهای زیادی وجود دارد که می‌تواند در طول این سفر شما را سرگرم نگه دارد و جالب اینجا است که برای لذت از بسیاری از این فعالیت‌های معرفی شده نیاز به هزینه کردن ندارید. در ادامه مطلب با گلزاد همراه باشید تا با فعالیت‌ها و جاهای دیدنی مونترال در زمستان آشنا شوید.

دهکده زمستانی در پارک المپیک

بازدید از مونترال در زمستان فرصت‌های بی‌پایانی برای تفریح رایگان فراهم می‌کند و بازدید از دهکده زمستانی پارک المپیک باید در اولویت‌های شما باشد.

دهکده زمستانی در پارک المپیک از ماه دسامبر تا مارس فعالیت‌های رایگانی برای بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که در این مکان اسکیت اجاره نمی‌دهند و شما باید اسکیتتان را همراه خود بیاورید.

سورتمه‌سواری، بازدید از باغ‌وحش، کنسرت‌ها و نمایش‌های داستان‌سرایی رایگان از دیگر خدمات این دهکده زمستانی هستند. دهکده زمستانی پارک المپیک یکی از جاهای دیدنی مونترال در زمستان است که حتما باید ببینید.

وقت خود را در بندر قدیمی بگذرانید

با فعالیت‌ها و جاهای دیدنی مونترال در زمستان آشنا شوید

این منطقه چشمگیر مونترال، یکی از مناظر خیره‌کننده شهر است که به‌ویژه در زمستان‌های کانادا حال‌وهوای دیگری دارد. این مکان محبوب اخیرا بازسازی شده است و اکنون هر ساله تقریبا شش میلیون بازدیدکننده داشته است.

اگر شنبه بعد از ساعت 8 شب به این مکان بروید، می توانید آتش بازی زیبا را تماشا کنید. از پیست کوچک یخ یک شیرینی سنتی به سبک مونترال بگیرید و در خیابان های این منطقه تاریخی پرسه بزنید.

به دهکده ماهیگیری یخی بروید، جایی که با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، یک پناهگاه گرم و تمام تجهیزات و مواد لازم برای شما فراهم شده است تا از یک روز صید ماهی‌های گوناگون لذت ببرید.

از کلیساها بازدید کنید

با فعالیت‌ها و جاهای دیدنی مونترال در زمستان آشنا شوید

کلیساها، مکان‌هایی کلیدی با معماری متفاوت هستند که در طول سفر به مونترال باید به آن‌ها دقت و توجه کافی نشان دهید. یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های شهر، اولین کلیسای کانادا به سبک گوتیک است که در منطقه مونترال قدیمی قرار دارد.

چندین سال پیش ورود برای بازدیدکنندگان رایگان بود، اما با وجود هزینه‌ای ناچیز برای مراقبت و بازسازی آن بازهم ارزش دیدن را دارد.

حکاکی‌های چوبی پرزرق‌وبرق، پنجره‌های شیشه‌ای رنگی، مجسمه‌های زیبا و سقف‌های طاق‌دار از دیدنی‌های کلیساها هستند و می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

موزه‌ها را ببینید

با فعالیت‌ها و جاهای دیدنی مونترال در زمستان آشنا شوید

بازدید از موزه‌ها یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که در زمستان تداول دارد. اگر زیر بیست سال دارید می‌توانید به رایگان از این موزه‌های زیبا لذت ببرید. علاوه بر این در اولین یکشنبه ماه می‌توانید نمایشگاه و مجموعه‌های Discovery را رایگان مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید به دانشگاه مک گیل سری بزنید، جایی که به عنوان یک مرکز یادگیری برای دانشجویان و موزه‌ای برای دیگر مردم شناخته می‌شود. اینجا یکی از جاهای دیدنی مونترال در زمستان است که علاوه بر گالری‌ها و موزه تاریخ طبیعی، یک باغ بسیار زیبا دارد.

Related Articles

نظر دهید