خانه » بهترین بازی های 2021 برای کامپیوتر را بشناسید: 5 بازی اعتیادآور

بهترین بازی های 2021 برای کامپیوتر را بشناسید: 5 بازی اعتیادآور

توسط مجله اینترنتی گلزاد
بهترین بازی های 2021 برای کامپیوتر را بشناسید 5 بازی اعتیادآور

مطمئنا بهترین بازی ‌های 2021 زیادی وجود دارند که ممکن است در یک برهه زمانی معتادشان شده باشید. اما اگر از بازی‌های تکراری خسته شده‌اید با گلزاد همراه باشید تا به معرفی و بررسی چند بازی Pc 2021 جذاب با گرافیک زیبا و اعتیاد آور بپردازیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم و معتاد کنند.

بازی ماینکرافت

بهترین بازی های 2021 برای کامپیوتر را بشناسید 5 بازی اعتیادآور

بی شک یکی از بهترین بازی های 2021 و همچنین چندین سال اخیر، بازی ماینکرافت شرکت مایکروسافت است. این بازی استراتژیک اعتیاد آور هیچ وقت خسته‌کننده و قدیمی نمی‌شود.

در ابتدای این بازی با امکانات محدود شروع می‌کنید و به کشف جهان درون بازی می‌پردازید. در این بازی باید با ساختن خانه، سرپناه و ابزار سعی کنید زنده بمانید و از هیولاها و موجودات مختلف نجات پیدا کنید.

در این بازی می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان خود بازی کرده و هیجان بازی را چند برابر کنید. می‌توانید داستان خاصی برای بازی گروهی انتخاب کنید و همراه دوستان خود، از بازی در این محیط با گرافیک خاص و پیکسلی لذت ببرید.

این بازی طی یک دهه توسعه، پیشرفت‌های زیادی کرده است و امکانات بسیار فراوانی به بازی افزوده است. بازی ماینکرافت علاوه بر نسخه PC و کنسول ایکس باکس نسخه‌هایی مخصوص گوشی هوشمند دارد که می‌توانید تهیه کنید.

بازی سیمز 4

بهترین بازی های 2021 برای کامپیوتر را بشناسید 5 بازی اعتیادآور

در بین بهترین بازی های 2021، بازی سیمز 4 در حقیقت یک بازی بدون پایان است. با این بازی می‌توانید دنیای خود را طراحی کنید. با شخصیت‌ها و خانه‌ای که خودتان طراحی کردید، داستان‌های جدید و عجیب‌وغریب بسازید و قدرت تخیلتان را پرورش دهید.

پک‌ها و بسته‌های جذابی برای این بازی وجود دارد که می‌توانید با تهیه کردن آن‌ها، دنیایی از آیتم‌ها و ابزارهای جدید داشته باشید و به کمک آن‌ها بازی جذاب‌تری تجربه کنید.

این بازی در نسخه‌های مختلف و عنوان‌های مختلف برای PC، ایکس باکس و گوشی هوشمند وجود دارد. در این نسخه‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد اما تمام آن‌ها به یک اندازه زیبا و اعتیادآور هستند.

بازی کابوس‌های کوچک 2

بهترین بازی های 2021 برای کامپیوتر را بشناسید 5 بازی اعتیادآور

بازی کابوس‌های کوچک 2 بدون شک یکی از بهترین بازی های 2021 است که در نسخه‌های مخصوص Pc، ایکس باکس، PS4 و نینتندو سویچ منتشر شده است.

این بازی موفق به کسب امتیاز 82 از متاکریتیک شده است و دنباله بازی موفق Little Nightmares به‌شمار می‌رود. این بازی نیز مانند نسخه پیشین، یک بازی جذاب و متفاوت است. به کمک شخصیت جدید این بازی می‌توانید با حل معماهای مختلف، مراحل بازی را پشت سر بگذارید.

بازی هیتمن 3

بهترین بازی های 2021 برای کامپیوتر را بشناسید 5 بازی اعتیادآور

این بازی که کاندید بهترین بازی سال 2021 است، موفق به کسب امتیاز 87 از متاکریتیک شده است. کاربران پلتفرم‌های نینتندو سویچ، ایکس باکس سری S و X، Pc، PS4 و PS5 می‌توانند از هیتمن 3 لذت ببرند.

این بازی و نسخه‌های پیشین آن، طرفداران فراوانی دارند. در حقیقت این بازی، هشتمین شماره از سری هیتمن و جزو بهترین بازی های 2021 محسوب می‌شود.

بازی 12 دقیقه

بهترین بازی های 2021 برای کامپیوتر را بشناسید 5 بازی اعتیادآور

این بازی یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی سال 2021 به شمار می‌آید. شما در آن نقش یک مرد را ایفا می‌کنید که در یک حلقه زمانی 12 دقیقه‌ای گیر افتاده است.

پس از حمله پلیس و اتهام آن‌ها به همسر شما برای قتل، دنیا به چشم شما سیاه می‌شود و به لحظه‌ای باز می‌گردید که همه چیز خراب شد. در این 12 دقیقه باید از این حلقه زمانی خارج شوید.

این بازی که با الهام از فیلم‌هایی مانند درخشش، پنجره عقبی و یادگاری ساخته شده‌ است، در نسخه‌های PC و ایکس باکس موجود است.

Related Articles

نظر دهید