خانه » کدام گوشی‌های همراه رابط کاربری سامسونگ One UI 4 را دریافت خواهند کرد؟

کدام گوشی‌های همراه رابط کاربری سامسونگ One UI 4 را دریافت خواهند کرد؟

توسط مجله اینترنتی گلزاد
کدام گوشی‌های همراه رابط کاربری سامسونگ One UI 4 را دریافت خواهند کرد؟

کمتر از یک ماه پیش و بعد از این که گوگل به‌روزرسانی اندروید 12 را برای گوشی‌های پیکسل عرضه کرد، سامسونگ نیز طراحی و انتشار رابط کاربری one ui 4 برای سری گلکسی اس 21 و سپس گوشی‌های قدیمی‌تر را شروع کرد.

جدیدترین رابط کاربری سامسونگ One UI 4 که مبتنی بر اندروید است، چندین ویژگی جدید، گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی و حفظ حریم خصوصی پیشرفته دارد.

با گلزاد در ادامه مطلب همراه باشید تا اطلاعات موجود در رابطه ‌با آخرین آپدیت بزرگ سامسونگ را بررسی کنیم و ببینیم One ui 4 برای چه گوشی هایی عرضه میشود.

سامسونگ One UI 4 چه ویژگی‌هایی دارد

کدام گوشی‌های همراه رابط کاربری سامسونگ One UI 4 را دریافت خواهند کرد؟

سامسونگ تقریبا تمام ویژگی‌های اصلی اندروید 12 را در رابط کاربری one ui 4 گنجانده است. این ویژگی‌ها شامل تم رنگی پویا و ویجت‌های بازطراحی شده هستند.

همچنین پالت‌های رنگی جدید و تناژهای مختلف برای همه سیستم، از جمله صفحه اصلی، آیکون‌ها، رابط کاربری و دکمه‌های منو تغییر کرده‌اند.

کیبورد مجازی در رابط کاربری جدید سامسونگ بهتر شده است و اکنون طیف وسیع‌تری از ایموجی‌ها، GIFها و برچسب‌ها در اختیار کاربر قرار دارند.

ویژگی‌ها و سیاست‌های جدید حریم خصوصی شامل گزینه اشتراک‌گذاری مکان تقریبی شما با برنامه‌ها، داشبورد حریم خصوصی است که نمای کلی از همه مجوزهایی که اخیرا به آن‌ها دسترسی دادید و دیگر موارد مهم را به کاربران ارائه می‌دهد.

کدام گوشی‌های همراه رابط کاربری سامسونگ One UI 4 را دریافت خواهند کرد؟

رابط کاربری one ui 4 چه زمانی در دسترس خواهد بود

به‌روزرسانی رابط کاربری one ui 4 از 15 نوامبر در بعضی کشورها، برای خانواده گلکسی اس 21 در دسترس است.

این آپدیت بزرگ و مخصوص اندروید 12 و رابط کاربری وان یوآی 4 سامسونگ ابتدا برای کشورهای امریکا و کره‌جنوبی و سپس طی هفته‌های آینده در اختیار کاربران سایر کشورها قرار می‌گیرد.

کدام گوشی‌های همراه رابط کاربری سامسونگ One UI 4 را دریافت خواهند کرد؟

علاوه بر این‌ها، سامسونگ پاسخ این سوال که One ui 4 برای چه گوشی هایی عرضه میشود را نیز داده است. این به‌روزرسانی به‌زودی برای گوشی‌های هوشمند زیر در دسترس خواهد بود:

  • خانواده گلکسی اس 20 شامل گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا
  • گلکسی اس 20 اف ‌ای
  • خانواده گلکسی نوت 20 شامل گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا
  • خانواده اس 10 و اس 10 فایوجی شامل اس 10 لایت، اس 10 و اس 10 پلاس
  • گلکسی فولد زد
  • گلکسی فولد 3
  • گلکسی فولد 2
  • زد فلیپ فایوجی
  • گلکسی ای82 فایوجی
  • گلکسی ای 72، ای 52، ای 52 فایوجی، ای 42 فایوجی
  • گلکسی تب اس 7 و 7 پلاس

در حال حاضر، هیچ جدول زمانی از طرف سامسونگ مبنی بر این که سامسونگ One UI 4 برای گوشی‌های هوشمند اعلام شده دقیقا در چه زمانی ارائه خواهد شد، وجود ندارد.

با این‌حال، گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 باید در ماه دسامبر سال میلادی جاری و به دنبال آن خانواده گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 در ماه ژانویه سال 2022 به‌روزرسانی ذکر شده را دریافت کنند. زیرا رابط کاربری وان یوآی 4 بتا در حال حاضر برای این دستگاه‌ها فعال شده است.

سایر دستگاه‌های این لیست نیز به ترتیب پس از این گوشی‌های پرچمدار، رابط کاربری جدید و زیبای سامسونگ را دریافت خواهند کرد.

Related Articles

نظر دهید