خانه » معرفی نرم افزارهای افزایش بهره وری برای بالا بردن تمرکز

معرفی نرم افزارهای افزایش بهره وری برای بالا بردن تمرکز

توسط مجله اینترنتی گلزاد
معرفی نرم افزارهای افزایش بهره وری برای بالا بردن تمرکز

امروزه گوشی‌های همراه، بسیاری از وقت ما را بدون آن که حتی متوجه شویم هدر می‌دهند. اگر تا به حال برایتان پیش آمده که به قصد یک کار کوچک سراغ گوشی خود بروید و پس از مدتی به خود بیایید و ببینید که تمام وقتتان را صرف گشت‌وگذار در اینترنت کرده‌اید و برای کارهای مفیدتان دیگر وقتی نمانده است، این مطلب را برای شما نوشتیم.

در این مطلب چند نرم‌ افزار کاربردی برای اندروید و آیفون به شما معرفی خواهیم کرد. این نرم‌افزارها بهره‌وری شما را افزایش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید زمانتان را مدیریت کنید، بهتر برنامه‌ریزی کنید و روی کارتان تمرکز کافی داشته باشید.

نرم‌افزارهای افزایش بهره‌ وری یا همان پروداکتیویتی، به‌طور اختصاصی روی کارآمدتر کردن زندگی کاری و درسی افراد تمرکز کرده‌اند که باعث می‌شود به شما کمک فراوانی برای رسیدن به اهدافتان کنند.

انواع مختلفی از این نرم‌افزارها به اشکال مختلفی مانند افزونه مخصوص مرورگرها، سایت‌های مختلف و نرم‌افزارهای مخصوص اندروید و آی‌او‌اس وجود دارد.

این تنوع شاید باعث سردرگمی شود و ندانید برای شروع از چه نرم‌افزاری استفاده کنید. بنابراین در این مطلب 5 مورد از بهترین نرم افزارهای افزایش بهره وری را به شما معرفی خواهیم‌کرد.

ProofHub

برنامه proofhub

این برنامه به شما کمک می‌کند پروژه‌ها، تیم‌ها و برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌هایتان را مدیریت کنید. مهم نیست پشت میز خود در دفتر کارتان نشسته‌اید یا ساحل کیش هستید. این برنامه برای لذت‌بخش کردن کارها و پروژه‌های سنگین شما طراحی شده‌ است.

این نرم‌افزار در صفحه ابتدایی خود یک مرور سریع از همه پروژه ها، افراد گروه، وظایفتان، رویدادها، یادداشت‌ها و اطلاعیه‌های مورد نیازتان به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید به بهترین شکل، زمان خود را مدیریت کنید. این نرم‌افزار همچنین یک تقویم در خود دارد و با نرم‌افزارهایی مانند تقویم گوگل، تقویم آیفون، گوگل درایو و وان‌درایو ادغام می‌شود.

این نرم‌افزار را می‌توانید از گوگل‌ پلی و اپ‌ استور دریافت کنید.

TickTick

برنامه tick tick

به کمک این نرم ‌افزار مدیریت کارهای روزانه، می‌توانید وظایف خود را لیست و سپس مدیریت کنید و برای هر وظیفه مدت زمانی خاص و یک هشدار تنظیم کنید تا به شما یاداوری شود کارهایتان را انجام دهید. رابط کاربری این نرم‌افزار کاربردی، بسیار ساده و زیبا است در نتیجه کار با آن بسیار آسان است.

این نرم‌افزار را می‌توانید از گوگل ‌پلی و اپ ‌استور دریافت کنید.

Wunderlist

برنامه Wunderlist

این نرم‌افزار برای کار تیمی و مدیریت پروژه‌ها بسیار مناسب است و به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. از طرفی علاوه بر گوشی همراه، آن را می‌توانید روی رایانه‌های ویندوزی و مک نصب کنید و همچنین تحت وب اپلیکیشن در دسترس کاربران است.

Forest

برنامه Forest

Forest یا جنگل، نرم‌افزاری با رابط کاربری جذاب و دلنشین است که به شما کمک می‌کند گوشی همراه خود را برای مدتی کنار بگذارید.

این اپلیکیشن برنامه ریزی درسی و کاری، به طرز زیبایی شما را وادار می‌کند مدتی از گوشی دور باشید تا بتوانید کارهای مهم خود را انجام دهید.

در این نرم‌افزار هنگام شروع به کار، شما یک بذر می‌کارید که با گذشت زمان رشد می‌کند مگر این که دکمه توقف برنامه را بزنید.

اگر زمانی که برای انجام دادن کارتان تعیین کرده بودید از برنامه خارج شوید درخت شما خشک می‌شود. این برنامه به صورت یک بازی ساخته شده و هدف آن این است که شما با حفظ تمرکز خود جنگلی زیبا بسازید.

این نرم‌افزار را می‌توانید از گوگل ‌پلی و اپ ‌استور دریافت کنید.

Evernote

برنامه Evernote

این نرم‌افزار یکی از بهترین‌ها برای یادداشت برداری است زیرا قابلیت‌ها و ابزارهای فراوانی دارد که به شما در ثبت ایده‌ها و افکارتان کمک می‌کند.

در این برنامه می‌توانید به سادگی لیست درست کنید و وظایف خود را اولویت‌بندی کنید. اگر به راهی برای سازماندهی افکار خود و اجرای موثر آنها نیاز دارید، Evernote می‌تواند کمک بزرگی باشد.

این نرم‌افزار را می‌توانید علاوه بر گوشی اندرویدی یا آیفون خود، روی رایانه‌تان نیز نصب کنید.

Related Articles

نظر دهید