خانه » راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان در سال 2021

راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان در سال 2021

توسط مجله اینترنتی گلزاد
راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان در سال 2021

ساعت های هوشمند، در دنیای تکنولوژی گجت‌های جدیدی به شمار می‌روند. این گجت هیجان‌انگیز می‌تواند با اتصال به گوشی همراه شما، اطلاعات آن را روی مچ دستتان نمایش دهد.

به کمک ساعت هوشمند می‌توانید بدون نگاه کردن به گوشی همراه خود، تماس بگیرید، پیام دهید، به گالری خود دسترسی داشته باشید و آمار قدم‌ها و ضربان قلبتان را داشته باشید.

خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان و مناسب آسان نیست و برای انتخاب درست، باید برندها و مدل‌های مختلف را بررسی کنید. به علاوه باید طبق نیازهای خود تصمیم بگیرید که بین مچ بند هوشمند و ساعت هوشمند کدام یک را انتخاب کنید.

با گلزاد در ادامه مطلب همراه باشید تا در این راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان و با کیفیت، به بررسی ملاک‌های مهم برای انتخاب یک ساعت هوشمند بپردازیم.

ساعت هوشمند یا مچ‌ بند؟

راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان در سال 2021

مرز باریکی بین کارایی ساعت هوشمند و مچ بند وجود دارد. اگر تنها قصد دارید روی ورزش، تناسب اندام و پیگیری ساعات خواب و ضربان قلبتان تمرکز کنید، مچ بند هوشمند برای شما کافی است.

مچ بندها ظاهر چندان زیبایی ندارند اما در فعالیت‌های سنگین بدنی مقاوم هستند. این دستگاه‌های ساده اما جذاب به بررسی و آنالیز تمام فعالیت‌های شبانه روزی کاربر می‌پردازند.

برخلاف مچ بند، ساعت هوشمند یک گوشی هوشمند بر روی مچ دست شما است و علاوه بر ویژگی‌های مچ بند، قابلیت‌های جذاب و متنوع دیگری نیز دارد.

ویژگی‌های یک ساعت هوشمند با کیفیت

راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان در سال 2021

یک ساعت هوشمند باید مقاوم باشد، زیرا قرار است مدت طولانی روی مچ دست شما قرار گیرد و یقینا دوست ندارید با کوچک‌ترین ضربه‌ای از کار بیافتد. یک ساعت هوشمند همچنین باید ظاهر زیبایی داشته باشد و اندازه آن مناسب مچ دست شما باشد.

ساعت‌های هوشمند در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. تفاوت آن‌ها در جنس بدنه ساعت، جنس بند و اندازه صفحه نمایش ساعت است.

در خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان و با کیفیت، دوام باتری از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در استفاده از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، از ویژگی نمایشگر همیشه روشن (Always on display) استفاده نکنید ساعت شما تا سه روز می‌تواند دوام داشته باشد.

سیستم عامل ساعت هوشمند

راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان در سال 2021

یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب بهترین ساعت هوشمند 2021، سیستم عامل آن است. به علت سرعت پیشرفت تکنولوژی، شرکت‌های فراوانی اقدام به ساخت سیستم ‌عامل‌های مخصوص ساعت هوشمند کردند.

برای مثال، سامسونگ تا سال پیش از سیستم عامل تایزن استفاده می‌کرد و در آخرین مراسم معرفی محصولات خود، سیستم عامل جدید Wear Os را برای ساعت‌های هوشمند خود معرفی کرد.

سامسونگ با همکاری گوگل، سیستم عامل Wear Os را توسعه داد. به عبارت دیگر کاربران ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 می‌توانند نرم‌افزارهای مخصوص ساعت خود را به‌طور مستقیم از گوگل پلی، دانلود کنند.

ساعت‌های شرکت اپل با سیستم عامل Watch Os، با گوشی‌های هوشمندی به جز آیفون اپل سازگار نیستند. همچنین سیستم عامل Wear Os سامسونگ تنها با گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ سازگار هستند.

نرم‌افزارهای سازگار با ساعت

ساعت‌های هوشمند برخلاف مچ بندها، می‌توانند برنامه‌های متعددی اجرا کنند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر تصمیم گیری برای انتخاب و خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان یا مچ بند، نقدها و نظرات دیگر کاربران را مطالعه و بررسی کنید.

امکانات ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند دارای NFC، GPS و حسگرهای متعددی هستند که علاوه بر ضربان قلب، میزان استرس و اکسیژن خود، می‌توانند میزان چربی بدن شما را اندازه گیری کنند و براساس این اطلاعات، به شما در حفظ سلامت و تناسب اندام شما کمک می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های نسبتا جدید موجود در بهترین ساعت هوشمند 2021، پشتیبانی از eSIM است. این ویژگی به ساعت هوشمند شما اجازه می‌دهد با استفاده از ساعت خود تماس بگیرید.

Related Articles

نظر دهید