خانه » با گران‌ترین مدل‌ جیپ در جهان آشنا شوید

با گران‌ترین مدل‌ جیپ در جهان آشنا شوید

توسط مجله اینترنتی گلزاد
با گران‌ترین مدل‌ جیپ در جهان آشنا شوید

اصولا هر کسی که جیپ دارد به این موضوع اعتقاد دارد که رانندگی با این ماشین جذاب است، به‌خصوص زمانی که آفرود بروید. جیپ ماشین قابل تنظیمی است، بنابراین با آن می‌توانید به‌راحتی از روی سنگ، کوه و هر چیز دیگری عبور کرد.

جیپ از آن دسته خودروهایی است که برای فصل بهار و تابستان عالی است، به‌ویژه اگر سقف آن باز باشد و در حین رانندگی از آفتاب و باد بتوان لذت برد. حال با همه این تفاسیر در این مطلب قصد داریم چند تا از گرانترین مدل جیپ‌های دنیا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

Jeep Hurricane Concept

Jeep Hurricane Concept

کانسپت جیپ هوریکان با ارزش 2 میلیون دلاری خود کاملا مشخص است که یک موتور با قدرت بی‌نظیری زیر کاپوت خود دارد. این خودرو در سال 2005 در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل در دیتروت رونمایی شد.

جیپ هوریکان بدنه یک تکه‌‌ای دارد که از فیبر کربن با وزن سبک تشکیل شده است. این خودرو فقط می‌تواند دو نفر سرنشین داشته باشد و در کناری و سقف ندارد.

با موتور 8 سیلندری HEMI و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت، هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند با این خودرو رقابت کند.

با توجه به ساختار پیچیده و هزینه پیشرانه بالای آن، هیچ برنامه‌ای برای تبدیل این جیپ به یک خودروی تولیدی وجود نداشت، در نهایت حداقل دیگر لازم نیست همیشه حسرت آرزوی رانندگی با آن را در سر داشته باشیم.

Jeep Grand Cherokee SRT (WK2)

Jeep Grand Cherokee SRT (WK2)

جایگاه بعدی برای گرانترین مدل جیپ به جیپ گرند چروکی 2013 به ارزش 130 هزار دلار تعلق می‌گیرد. این خودروی نسل چهار کراس‌اور لوکس یک جیپ معمولی نیست. در حقیقت این خودرو برای اولین بار در سال 2009 در نمایشگاه اتومبیل نیویورک رونمایی شد.

اگر بخواهیم از ظاهر لوکس این خودرو چشم‌پوشی کنیم، باید بگوییم که 30 جایزه فقط برای قابلیت‌های آفرودی دریافت کرده است. فضای داخلی این خودرو نیز بسیار لاکچری است که از متریال با جنس چوب، تجهیزات الکترونیکی پیشرفته و همچنین چرم بهره برده شده است.

بررسی‌های زیادی انجام شده است و در نهایت این جیپ گرند چروکی در رده خود به عنوان بهترین شناخته می‌شود و همین موضوع می‌تواند به خوبی علت قیمت بسیار بالای آن را نشان دهد.

Jeep Grand Cherokee SRT8، 2012-2016

Jeep Grand Cherokee SRT8 2012 2016

جیپ گرند چروکی با ارزش 120 هزار دلاری خود در جایگاه سوم فهرست گرانترین مدل جیپ قرار می‌گیرد و تنها جیپی است که خود را قهرمان جاده‌های آفرودی معرفی نمی‌کند. عملکرد این خودرو در جاده‌های آسفالت عالی است.

با موتور 6.4 لیتری HEMI V8 و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت به‌راحتی می‌تواند قدرت خود را اثبات کند. به‌طور کلی SRT8 یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین جیپ‌های موجود برای استفاده عموم افراد محسوب می‌شود.

Jeep Grand Cherokee SRT8، 2006

Jeep Grand Cherokee SRT8 2006

خودروی آخری که قصد معرفی آن در دسته‌بندی گرانترین مدل جیپ داریم، جیپ گرند چروکی SRT8 به ارزش 80 هزار دلار است که در سال 2006 به بازار عرضه شد و غوغای زیادی به پا کرد.

در آن زمان این مدل پرفروش‌ترین خودرو در بازار محسوب می‌شد. چهار چرخ متحرک به همراه موتور V8 6.1 لیتری قدرت زیادی در هنگام حرکت برای شما به همراه می‌آورد.

علاوه بر این، برای طراحی فضای داخلی خودرو از مواد با کیفیت بالا بهره برده شده است و نمای بیرونی آن نیز لوکس بودن خودرو را به‌خوبی نشان می‌داد.

Related Articles

نظر دهید